نمایش تولیدات نوین

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت نیرو تهویه البرز در نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر شد.

 

 

 

شرکت نیرو تهویه البرز از تامین‌کنندگان تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز صنعت کشاورزی، مرغداری و دامداری، گلخانه‌ها و سالن‌های صنعتی در داخل و خارج از کشور است.





هم‌اکنون بیش از ۴۰ مدل مختلف از انواع جت هیتر (هیتر موشکی) با سوخت گاز، گازوئیل، دوگانه سوز، گاز مایع و ۲۴ مدل مختلف کوره هوای گرم، هواکش‌های مدرن صنعتی و ۱۲ مدل کولر پلیمری سلولزی برای اولین بار در ایران (در طرح‌های بالازن و پایین زن)، پنجره اینلت، پد خنک کننده سلولزی به بازار ارایه کرده است.





این شرکت صادرکننده محصولات خود به بسیاری از کشورهای همجوار و خاورمیانه ازجمله روسیه، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، ارمنستان و عراق است.





شرکت نیرو تهویه البرز در سال‌های فعالیت خود به موفقیت‌هایی از جمله دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ ، ISO ۱۴۰۰۱-۲۰۰۴ ، OHSAS ۱۸۰۰۱-۲۰۰۷ از شرکت TUV INTERCERT آلمان نائل شده است.

 

 

 

شركت نيرو تهويه البرز در سال 1378 فعاليت عمده خود را با هدف طراحي، مهندسي و توليد تجهيزات گرمايشي، سرمايشي و تهویه آغاز نمود.

 

 

 

 

در حال حاضر با اتكا به الطاف الهي ، تلاش و جديت مديريت و با وجود پرسنل مجرب و كارآزموده، با داشتن کارخانه ای به مساحت بالغ بر 10000 مترمربع مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تمام اتوماتیک (CAD/CAM) واقع در شهر صنعتی و اقتصادی البرز و همچنين با استفاده از امكانات سخت افزاري و نرم افزاري لازم و كافي جهت توليد محصولات خود باعث گرديده تا اين شركت جزء يكي از برجسته ترين تامين كنندگان تجهيزات گرمايشي و سرمايشي مورد نياز صنعت کشاورزی، مرغداری و دامداری ، گلخانه ها و سالن های صنعتی در داخل و خارج از كشور مطرح گردد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;