نمایش تولیدات در نمایشگاه

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت راد ایران از سال 46 با مشارکت گروه کارخانجات کنتاردو ایتالیا در ایران با نام کنتاردو ایران تاسیس و پس از سال 1357 به شرکت تولیدی رادایران تغییر نام داد.





تولیدات این شرکت با مجوز رسمی وزارت صنایع شامل انواع کویل‌های حرارتی و برودتی شامل کویل اواپراتور و کندانسور (تهویه مطبوع و مصارف سردخانه‌ای)، کویل آب‌گرم، مبدل‌های پوسته و لوله و یونیت‌های مجزای سرمایش و گرمایشی Ducted Split است.

 

 

 

 

شرکت لوله پلی اتيلن پرتو با بهره گیری از دانش فنی و استفاده از فناوری وتکنولوژی روز دنیا و کادر متعهد و متخصص درسیستم های لوله کشی بمنظور استفاده بهینه از منابع وحفظ سرمایه های ملی و افزایش طول عمر ساختمانها در راستای توسعه پایدار کشور درسال 1376 تاسیس گردید.

 

 

 

 

این شرکت محصولات خود را با تولیدات لوله های پیشرفته پلی اتیلن کراسلینک (PEX) تحت لیسانس از کشور آلمان درسال 1378 و همچنین لوله های پنج لایه، لوله های پیشرفته PIPEX OX (سه لایه ضد نفوذ اکسیژن) و لیزرپکس (لوله های پنج لایه با تکنولوژی لیزر) را با نام تجاری پایپکس PIPEX در ایران و خاور میانه در سالهای 1393_1384 در دستور فعالیت خود قرار داد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;