نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، یازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب، مهر ماه سال جاری برگزار میشود.

دبیر ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی برای رقابت سالم شرکت‌های تولیدی و صنعتی و ارائه دستاوردها و توانمندی آنها در بخش آب خواهد بود.

کیومرث جلیلیان با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور بیش از 270 شرکت داخلی و 56 شرکت خارجی از 16 کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان با عرضه مدرن‌ترین و کارآمدترین محصولات استاندارد خود در بازار جهانی، به رقابت با دیگر همکاران و هم‌صنفان خود خواهند پرداخت.

جلیلیان گفت : در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت 23 هزار مترمربع و در 8 سالن بزرگ نمایشگاهی برگزار خواهد شد ، 11 هزار و 600 متر مربع فضای شرکت‌های داخلی و یک هزار و 21 مترمربع فضای سرپوشیده برای شرکت‌های خارجی و یک هزار و 420 مترمربع فضای باز برای شرکت‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

وی افزود : فضایی که در نمایشگاه ایجاد خواهد شد، یک رقابت مثبت و سالم خواهد بود که شرکت‌های توانمند تولیدی که دارای توان تولید محصولات استاندارد هستند، خود را مهیا نمایند تا در نشست با مقامات ارشد وزارت نیرو در حوزه آب،‌ضمن گفتگو در فضایی صمیمی به بررسی راهکار چالش های موجود بپردازند.

جلیلیان آیین آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب را ساعت 10 صبح روز شنبه 4 مهر سال جاری ذکر کرد و افزود: این مراسم به‌طور رسمی با حضور وزیر نیرو، مدیران ارشد این وزارتخانه و سفرای کشور های خارجی افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: برخلاف سالهای گذشته، امسال در روز افتتاح سخنرانی نخواهیم داشت و تلاش شده است مدت زمان سخنرانی به بازدید وزیر نیرو و مقامات ارشد داخلی و خارجی از غرفه‌ها اختصاص یابد، تا مسئولان ضمن گفتگوی چهره‌به چهره با تولید‌کنندگان بخش خصوصی در جریان مشکلات این بخش قرار بگیرند.

جلیلیان در خصوص آیین پایانی این نمایشگاه گفت: این مراسم راس ساعت 3 بعد از ظهر روز سه‌شنبه 7 مهرماه برگزار می‌شود که با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد این وزارتخانه انجام خواهد شد.

وی افزود: آغاز این مراسم با سخنرانی وزیر نیرو و مدیران ارشد کشوری همراه خواهد بود و با اجرای برنامه هنری ادامه می‌یابد و در نهایت با قرائت بیانیه هیات داوران و ارزیابان و همچنین اهدای لوح برتر به منتخبان، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات فاضلاب به کار خود پایان خواهد داد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از شنبه 4 تا سه‌شنبه 7 مهرماه به مدت چهار روز، در محل برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 9 صبح لغایت 5 عصر پذیرای عموم مردم خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;