نشت گاز و سپس انفجار

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125، آتش سوزی در طبقه منفی چهار ساختمان در حال ساخت، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.



طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله ساعت آتش‌نشانان ایستگاه 71 و 73 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را به خیابان شریعتی، خیابان معلم، خیابان مرودشت اعزام كرد.

 

 

عابدین شجاعی پور رئیس ایستگاه 71 در این باره گفت: اتاق استراحت کارگران در طبقه منفی چهار یک ساختمان در حال ساخت دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

 

 

وی با اشاره به اینکه دود ناشی از این آتش سوزی راه پله ها و قسمت های دیگر این ساختمان را فرا گرفته بود، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و آتش که در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود را مهار و کاملاً خاموش کردند.

 

 

این رئیس ایستگاه خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تخلیه دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن های فشار مثبت و تحویل محل حادثه به مالک آن، به مأموریت خود پایان دادند.
گفتنی است؛ علت آتش سوزی نشت گاز از اتصالات اجاق خوراک پزی و رسیدن شعله به آن و در نهایت آتش سوزی اعلام شده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;