نخستین نمایشگاه دایمی توزیع کالای ایرانی

به گزارش تاسیسات نیوز، مسوول این نمایشگاه ملی گفت : در این مجموعه انواع مصالح ساختمانی ، تجهیزات سرمایشی ، گرمایشی و لوازم خانگی از بهترین برندهای تولیدکنندگان ایران به نمایش درآمده است.

 

 

 

 

مصطفی عمادی با اشاره به اینکه نمایشگاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و اشتغالزایی مهندسان و کارگران ایرانی برپاشده است افزود: کارشناسان با تجربه این نمایشگاه برای ترغیب مردم برای مصرف کالای ایرانی اقدام به تهیه و ارائه پکیج طـراحی ، مشاوره و تامین ملزومات ساختمانی ایرانی با سلیقه مصرف کننده و رفاه حال پیمانکاران ، کارفرمایان و مخاطبان اصلی ساختمان شده اند.






وی گفت : این اولین نمایشگاه و فروشگاه بزرگ زنجیره ای چند منظوره کالای ایرانی است که با مجوز سازمان صنعت ، معدن و تجارت فعالیت خود را آغاز کرده است.





مصطفی عمادی افزود : در 15 غرفه این نمایشگاه طراحی معماری و مشاوره ، انواع لوله و اتصالات ، انواع عایق و فوم ، پکیج ، رادیاتور ،حوله خشک کن، شیر آلات ، روشویی ، کابین دوش و جکوزی ، چینی آلات بهداشتی،کـاشی و سرامیک ، چیلر ،فن کوئل ، اسپیلیت و هواساز، هود ، سینک و اجاق گاز پنل های برق خورشیدی و آبگرم خورشیدی
انواع پوشش نمای خارجی ،درب ، پنجره و نرده و مبلمان و دکوراسیون داخلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت و باگارانتی و خدمات پس از فروش به بازدیدکنندگان عرضه شده است.

 

 

 

 

مسوول این نمایشگاه ملی گفت: این مجموعه هر روز از ساعت 9 تا 17 واقع در اصفهان پل تمدن ، خیابان شهید خزایی ، تقاطع سوم برای بازدید مردم و فعالان عرصه ساخت و ساز برپاست.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;