نجات کارگر چاه کن از عمق 10 متری چاه

به گزارش تاسیسات نیوز، چاه کن جوانی که درعمق چاه 10 متری گرفتار شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.


پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت گروه امداد و نجات 1 را ساعت 13:58 روز گذشته به خیابان ولیعصر، حد فاصل خیابان امام خمینی و میدان منیریه، کوچه چهارده معصوم اعزام کرد.


حمید میرزاقلی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه اظهار داشت: یک کارگر چاه کن برای ادامه حفر چاهی در یک ساختمان در حال احداث درحال رفتن به عمل چاه بود که ناگهان دربین راه بی هوش شد و به عمق 10 متری چاه سقوط کرد.


وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، کارگاه نجات چاه را در دهانه چاه برپا کرده و با استفاده از تجهیزات دمنده مخصوص، اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند.


میرزاقلی تصریح کرد: درادامه این عملیات، نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص، کارگر 28 ساله تبعه افغان که کاملاً بی هوش بود را از چاه خارج کرده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.


این افسر آماده آتش نشانی علت اولیه این حادثه را رعایت نکردن اصول ایمنی و نداشتن دمنده هوا در هنگام ورود به درون چاه ذکر کرد و گفت: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک ساختمان، مأموریت خود را به پایان رسانده و به ایستگاه خود بازگشتند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;