نجات سه شهروند از میان دود و حرارت

به گزارش تاسیسات نیوز، بروز آتش سوزی در یک واحد مسکونی، محبوس شدن سه نفر از ساکنان ساختمان مسکونی در میان دود و حرارت را در پی داشت.

 

این حادثه ساعت 16:45 عصر روز گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 118 و 46 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان جمهوری اسلامی، خیابان وحید نظری، قبل از خیابان ابوریحان رهسپار شدند.

 

به گفته محمود شکیبا فر رییس ایستگاه 118 آتش نشانی، یک واحد مسکونی 80 متر مربعی در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی شش طبقه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.

 

وی با بیان اینکه دود غلیظی به راهروها و واحدهای مسکونی دیگر نفوذ کرده بود، افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، به تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی مجهز شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن، موفق شدند آتش سوزی را به طور کامل خاموش کنند.

 

رییس ایستگاه 118 آتش نشانی، خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از آتش نشانان برای جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان مسکونی شدند و پس از بررسی، یک مرد میانسال را از داخل محل حادثه و دو نفر خانم میانسال را از واحد مسکونی در طبقه چهارم نجات دادند.

 

شکیبافر در پایان گفت: با توجه به مصدومیت مرد میانسال، نیروهای عملیاتی وی را برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

 

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است و آتش نشانان با تلاش همه جانبه از سرایت آتش سوزی به واحد های مسکونی دیگر جلوگیری کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;