میزان تبخیر آب در کاشان سه برابر استاندارد جهانی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: میزان تبخیر آب در دشت کاشان سه برابر استاندارد جهانی است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، محمدرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگاران بااشاره به تبخیر سه هزار میلی لیتر آب در سال افزود: تبخیر آب و قرار گرفتن دشت کاشان در کنار دریاچه نمک دو عامل تشدید کننده بحران آب در این منطقه است.

وی، بحران آب در دشت کاشان را بسیار جدی دانست و خاطر نشان کرد: اجرای طرح های آب و فاضلاب برطرف کردن این بحران بسیار زمان بر است.

وی، نهادینه کردن مدیریت بهینه مصرف، اطلاع رسانی، اصلاح روش های آبیاری و برگزاری همایش های علمی را از جمله راهکارهای کاهش معضل بحران آب بیان کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کاشان، انتقال آب را یک فرایند تخصصی، پیچیده و زمان بر برشمرد و گفت: مطالبات مردم می تواند در پیشبرد کار موثر باشد.

وی، اجرای طرح های فاضلاب شهری را از جمله راهکارهای جلوگیری از آلودگی آب های سفره های زیرزمینی عنوان کرد و افزود: این طرح هم اکنون در شهرهای کاشان، قمصر و نیاسر در حال اجرا است.

به گفته وی، 62 درصد این طرح به معنی 125 کیلومتر از 198 کیلومتر مشمول طرح در شهر کاشان اجرا شده است و پیش بینی می شود تا آبان امسال به اتمام برسد.

شرکت آب و فاضلاب کاشان، شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شامل 11 شهر با جمعیتی بیش از 400 هزار نفر را زیر پوشش خدمات خود دارد.   

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;