«مکانیک» و «معماری» قربانیان شورای قیمت گذاری نظام مهندسی

تاسیسات نیوز – صدیقه بهزادپور: بر اساس اخبار واصله کارشناسان و مهندسان رشته مکانیک و معماری تنها رشته های غایب در جلسه شورای بررسی و تایید مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی هستند.
بر اساس این گزارش به دنبال اعتراضات گروهی مهندسان جهت واقعی کردن تعرفه خدمات مهندسی در سال جدید مقرر شد تا اعضای شورای بررسی و تایید مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی که با حکم وزیر راه و شهرسازی برگزیده شده اند تعرفه نهایی این خدمات را تعیین و اعلام کنند .
این گزارش حاکی است عباسی؛ معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، دانشگر مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، حمزه شکیب زئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، زریبافان و حکیمی و هممچنین مهندس پارسا، مهندس نازک کار، اعضای کمیته تخصصی بررسی موضوعات فنی شامل؛ رئیس علی کریمی آنچه رئیس نظام مهندسی ساختمان تهران، ححمزه مصطفوی عضو علی البدل هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران در جلسه مذکور حضور خواهند داشت . از این رو گروهی از مهندسان رشته معماری و مکانیک با اعتراض به ترکیب این گروه خواستار حضور کارشناس رشته مکانیک و معماری در این جلسه به منظور قیمت گذاری کارشناسانه و عادلانه برای مهندسان در این رشته ها شدند.
لازم به ذکر است؛ به دنبال مطالبه مهندسان مکانیک و معماری افشین ناصری دبیر هیئت رئیسه شورای مرکزی در واکنش به درخواست مهندسان مکانیک و معماری قول استفاده از ظرفیت همه رشته ها در این رشورا به منظور بررسی و تایید مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی را داده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;