نتایج آزمون‌های مهندسان اعلام شد

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: بر اساس راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز کردند، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت ۴ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: بر اساس راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز کردند، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت ۴ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.
حامد مانی‌فر، مدیرکل دفتر مقررات ملی‌ و‌ کنترل ساختمان از اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان که مهر ۹۸ برگزار شد، خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان از عصر ۲۰ آذر می‌توانند نتیجه آزمون و کارنامه خود را با مراجعه به نشانی http://www.inbr.ir دریافت کنند.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ادامه داد: با توجه به اعلامی که پیش‌تر نیز انجام شد، رسیدگی به درخواست‌‌های بازنگری از سوی داوطلبان، به طریق پیش گفته و در اجرای مفاد مندرج در بند ۱۰ دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌ها با موضوع «انتشار نتایج و نحوه بررسی اعتراضات» با دقت انجام شده و بعد از اتمام مهلت ارسال اعتراضات، تمامی سوال های مورداعتراض در صلاحیت‌ها و رشته‌های مختلف، در کمیته‌های طراحی سوال و کمیته‌های تجدیدنظر به‌طور جداگانه تحت بررسی قرار گرفته و در مواردی که اعتراض وارد تشخیص داده شد، نسبت به حذف سوالات اشتباه اقدام و نتیجه آن در کارنامه داوطلبان اعمال شده است.
مانی‌فر تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتایج اعلامی، قطعی بوده و فاقد مشکل هستند. در عین حال، چنانچه داوطلبی صرفاً نسبت به نتیجه آزمون خود بر پایه پاسخنامه‌های اعلام شده، اعتراضی دارد، می‌تواند درخواست خود را به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ ۲۵ آذر ۹۸ از طریق پست سفارشی به شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور، ارسال کند.
به گفته وی، بر اساس موارد مندرج در راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز کردند، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت چهار سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.
مانی فر ادامه داد: آن دسته از شرکت کنندگانی هم که حدنصاب قبولی در آزمون‌ها را کسب نکرده باشند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت کنند.
بنا بر این گزارش، تاکید می‌شود، گواهی قبولی در آزمون صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال بکار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه، کنترل و بررسی خواهد شد. صِرف قبولی در آزمون، بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.
نشانی پستی شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش کشور شامل تهران، صندوق پستی به شماره ۳۵۵-۱۷۷۷۵ است. از متقاضیان درخواست می‌شود بر پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان مهر‌ماه ۹۸ است.
منبع وزرات راه و شهرسازی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;