مشخصات و قیمت لوله بازکن خوب

همه ما در زندگی خود حداقل یک مرتبه با گرفتگی لوله های فاضلاب محل زندگی و یا در محیط کار مواجه شدیم و بسیار نگران و مضطرب می شویم که چگونه این مشکل را حل کنیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، بوی نامطبوع فاضلاب از یک طرف و از طرف دیگر بالازدن فاضلاب چه در سینک ظرفشویی و چه در حمام و یا سرویس بهداشتی صحنه ناخوشایندی را ایجاد می کند و اگر فکری برای رفع این مشکل نکنیم زندگی مختل میشود اینجا هست که باید با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیریم و مشکل را درمیان بگذاریم تا با ارسال سرویسکار واستفاده از دستگاههای به روز مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب در کمترین زمان برطرف شود. در ادامه با روش های لوله بازکنی و ویژگیهای که یک شرکت لوله بازکنی معتبر باید داشته باشد توضیحاتی ارائه میشود پس با ما همراه باشید.
ویژگیهای بهترین لوله بازکنی در تهران
به طور یقین بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب با بهترین روش و کمترین آسیب نیازمند استفاده از یک شرکت معتبر لوله بازکنی با سرویسکاران حرفه ای می باشد بنابراین در انتخاب شرکت مربوطه باید نهایت دقت و توجه لحاظ شود یک شرکت معتبر لوله بازکنی در تهران باید ویژگیهایی داشته باشد که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده میشود :
۱: شرکت لوله بازکنی باید متخصصین با تجربه ، ماهر ، خوش اخلاق و حرفه ای داشته باشد
۲: یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای باید تمام موارد بهداشتی و ایمنی حین کار را به سرویسکاران خود آموزش داده باشد.
۳: تشخیص روش درست لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب از ویژگیهای متخصصین یک شرکت لوله بازکنی خوب می باشد.
۴ : داشتن دقت و سرعت عمل از دیگر ویژگیهای این شرکتها می باشد.
۵: ارائه خدمات شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن از ویژگیهای یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای می باشد.
۶: داشتن انصاف و برآورد هزینه لوله بازکنی طبق نرخ اتحادیه
۷: عدم آسیب رساندن به لوله های فاضلاب
لوله بازکنی در تهران با فنر
لوله بازکنی با فنر یکی از اولین و مهمترین روشهای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد که در هر شرکت لوله بازکنی به آن نگاه میشود لوله بازکنی با فنر به دو صورت لوله بازکنی با فنر دستی و لوله بازکنی با فنر برقی انجام میشود .
لوله بازکنی با فنر برقی خود به دو صورت انجام میشود :
لوله بازکنی با دریل
لوله بازکنی برقی با ژنراتور
لوله بازکنی با فنر
اگر لوله فاضلاب منزل یا محل کار شما دچار گرفتگی شده باشد خیلی راحت با استفاده از فنر مشکل حل میشود لوله بازکنی با فنر شامل هر نوع گرفتگی از جمله گرفتگی از طریق رسوبات ، افتادن اجسام و اشیاء مثل پارچه ، دستمال کاغذی و یا دستمال توالت ، گرفتگی به وسیله مصالح ساختمانی مانند قیر ، شن ، ماسه و ….. میشود در گذشته با استفاده از دریل و وصل کردن فنر به سر دریل این کار انجام می شده است ولی امروزه از دستگاه هایی پایه داری به نام ژنراتور در فنر زنی استفاده میشود. که کار بسیار آسان کرده است وباعث شده لوله بازکنی با سرعت بیشتر و کمترین کثیف کاری انجام شود .
چگونه به یک شرکت لوله بازکنی اعتماد کنیم؟
یک شرکت معتبر لوله بازکنی باید یکسری پارامترهایی راداشته باشد که در ادامه به صورت مختصر بیان می کنیم:
۱: داشتن سابقه طولانی
۲: داشتن مجوز ار اتحادیه مربوطه
۳: استفاده از جدیدترین روشها و دستگاهها
۴: استفاده از نیروهای متخصص و متبحر
۵: برآورد کردن هزینه به صورت منصفانه
۶: داشتن سرویسکاران حرفهای و با تجربه
۷: داشتن تعهد در کار و جلب رضایت مشتری در پایان کار
۸: سرعت عمل در انجام کار
۹: رعایت بهداشت حین کار
۱۰: دادن مشاوره و راهنمایی خوب قبل از شروع به کار کردن
قیمت لوله بازکنی در تهران
اگر با مشکل گرفتگی در لوله فاضلاب مواجه شده باشید و با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید با قیمت های مختلفی روبه رو میشوید بعضی از قیمتها خیلی بالاتر از نرخ اتحادیه و بعضی از قیمتها پایین تر از نرخ اتحادیه است. آنها که بالاتر از نرخ اتحادیه اعلام هزینه می کنند دچار تخلف شدند و آنهایی که پایین تر از نرخ اتحادیه اعلام هزینه می کنند صرفا به جهت جذب مشتری می باشد و بعد از انجام کار به بهانه های مختلف هزینه تمام شده چند برابر قیمت اولیه اعلام میشود ولی شرکتهای لوله بازکنی که سابقه طولانی دارند و رضایت مشتری از هر چیز دیگری برایشان مهم تر هست به هیچ وجه قیمت غیر واقعی اعلام نمی کنند و سعی می کنند با بررسی نوع گرفتگی و مقدار زمانی که نیاز هست تا گرفتگی لوله فاضلاب برطرف شود و نوع روش و یا دستگاهی که استفاده می کنند قیمت اعلام می کنند و در پایان کار هم با همان قیمت تعیین شده با رضایت مشتری تسویه می کنند .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;