مشتری محوری پایه فعالیت

به گزارش تاسیسات نیوز، گروه صنعتی “مشهد تهویه” در نمایشگاه تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به عرضه محصولات خود پرداخت.





گروه صنعتی مشهد تهویه درعرصه تاسیسات مکانیکی، کنترلی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی همواره پیش‌رو در عرضه و تولید محصولات با بالاترین سطح کیفیت بوده است.

 

 

 

 

بنابر اعلام این شرکت، همه اصول راهبردی و فعالیت‌های این سازمان بر پایه مشتری محوری و منطبق با خواسته‌ها و الزامات استانداردهای بین‌المللی ترسیم شده است.

 

 

 

 

گروه صنعتی مشهد تهویه دارای نشان استاندارد ملی ایران و استانداردCE اروپا ، ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ و ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ است.

 

 

 

 

مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه شامل تولید پکیج‌های گرمایشی دئوترم تحت لیسانس DUO-THERM GROUPو نمایندگی انحصاری پکیج‌های گرمایشی ITALTHERM ساخت ایتالیا است.

 

 

 

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت نمانگر مجری برگزاری این رویداد بود.

 

 

 

 

گروه صنعتی مشهد تهویه با چهار دهه فعالیت درعرصه تاسیسات مکانیکی، کنترلی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی همواره پیشرو در عرضه و تولید محصولات با بالاترین سطح کیفیت بوده است. کلیه اصول راهبردی وفعالیت های این سازمان بر پایه مشتری محوری ومنطبق با خواسته ها والزامات استانداردهای بین المللی ترسیم گردیده است.

 

 

 

 

ما مفتخریم که با داشتن مهندسین مجرب و بهره گیری از دانش و فن آوری روز دنیا توانسته ایم گامی موثر در جهت توسعه صنعت کشور و جلب رضایت جامعه مهندسین برداریم و بدین منظور و درراستای اهداف خود مبنی بر ارتقاء سطح دانش فنی و کیفیت ارائه خدمات، اقدام به برگزاری مستمر دوره های آموزشی با نظارت و مساعدت سازمان فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی نموده و توانسته ایم با بهره گیری از حضور اساتید مجرب این صنعت از کشور ایتالیا در این دوره های آموزشی دانش آموختگان خود را با جدیدترین دستاوردهای روز اروپا آشنا سازیم و سالیانه بیش از 250 تکنسین از اقصی نقاط کشور را به عرصه این صنعت وارد نمائیم و با همکاری وتلاش صادقانه و بی وقفه این عزیزان و طراحی پیشرفته ترین نرم افزارهای آنلاین خدمات پس از فروش، به بهترین روش و در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی، رفاه مصرف کنندگان گرامی را فراهم آوریم.

 

 

 

 

مهمترین فعالیت های این مجموعه عبارتند از :

 

 

 

• تولید پکیج های گرمایشی دئوترم تحت لیسانس DUO-THERM GROUP

 

 

 

• نمایندگی انحصاری پکیج های گرمایشی ITALTHERM ساخت ایتالیا

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;