مشترکان آب در نوشهر و چالوس 400 میلیون تومان بدهی دارند

مدیر آب و فاضلاب شهری چالوس و نوشهر اعلام کرد: مشترکان آب و فاضلاب شهری مبلغ 400 میلیون تومان به این شرکت در دو شهرستان چالوس و نوشهر بدهی دارند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  مجید عبدالهی در ساری اظهار داشت: برای اداره روند فاضلاب شهری در چالوس و نوشهر در سال جاری اختصاص اعتبار نداشتیم اما از آنجایی که مقرر شد دو شهرستان در این بخش به طور مساوی اقدامات انجام شود قرارداد جدید حوزه چالوس منعقد شد و منتظر مجوز برای شروع کار هستیم.

وی ادامه داد: فاضلاب شهری در چالوس به صورت منطقه‌ای انجام می‌شد و بعد از بهره‌برداری در هر منطقه فعالیت کاری در منطقه جدید آغاز می‌شود.

مدیر آبفا چالوس و نوشهر تصریح کرد: تاکنون مشترکان آب و فاضلاب شهری مبلغ 400 میلیون تومان به این شرکت در دو شهرستان چالوس و نوشهر بدهی دارند که درخواست داریم هر چه سریع‌تر برای بهبود امور آب نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

عبدالهی درباره کمبود آب شرب در مناطق کلاردشت، مرزن‌آباد و هچیرود بیان داشت: ما در ایام تعطیل و زمانی که با افزایش جمعیت مواجه هستیم مشکل آب داریم که نوروز امسال با اجرای مدیریت مناسب در امور آب توانستیم شاهد کاهش مشکلات در این بخش باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به مشکلات موجود و عدم اختصاص اعتبار لازم و نبود زیرساخت‌های مناسب تلاش ما این است تا با اجرای مدیریت صحیح مصرف آب همانند نوروز در ایام بهار و تابستان مشکلات آب را کاهش دهیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;