مشارکت نظام مهندسی در تامین فیبر نوری ساختمان ها

تاسیسات نیوز:  مدیر مخابرات استان تهران با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران به منظور تعامل و تبادل نظر درخصوص تجهیز ساختمان ها به زیرساخت های فیبرنوری، با دکتر احمد کریمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

مهندس ملک جعفریان ضمن ارائه گزارشی از تعداد مشتریان فیبرنوری استان تهران و تاریخچه و روند توسعه و تکامل ارتباطات و با اشاره به ۱۲ نیروی فناورانه اجتناب ناپذیر که در آینده، زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: همه ما باید با این نیروها آشنایی داشته باشیم تا در مراودات روزمره زندگی، کسب و کار، تعاملات اجتماعی و فعالیت های سازمانی دچار نقصان و کمبود نشویم.

مدیر مخابرات استان تهران با اشاره به این که تهران بیست و نهمین استان از نظر وسعت می باشد و ۴۵ درصد اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است، بر هوشمندسازی فضای ساخت و ساز با تمرکز بر فیبرنوری تاکید داشت.

مهندس ملک جعفریان در ادامه بر آمادگی برای تامین زیرساخت ارتباطی فیبرنوری تمامی شرکت های مهندسی استان تهران تاکید کرد و افزود: ایجاد امکانات ارتباطی بر بستر فیبرنوری برای مهندسین و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با شرایط ویژه در دستور کار مخابرات استان تهران قرار دارد.

وی افزود: تامین زیرساخت ارتباطی فیبرنوری برای ساختمان هایی که در سطح استان تهران امکان هوشمند سازی دارند، با ارتباط دوسویه بین مخابرات و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران فراهم می باشد.

در ادامه جلسه، دکتر احمد کریمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، ضمن تشکر از حضور مهندس ملک جعفریان در جمع مدیران آن مجموعه، از پیشنهادات مخابرات تهران استقبال کرد و افزود: ما به عنوان طراح، ناظر و مجری می توانیم شبکه فیبرنوری ساختمان ها و منازل را با همکاری دو سویه تامین کنیم و علاقمند هستیم که در آینده نزدیک با تشکیل کارگره ویژه و برگزاری جلسات کارشناسی، اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.
شایان ذکر است در این دیدار، متقی معاون تجاری و امور مشتریان و رشیدزاده مدیرکل نظارت، آزمایش و تحویل مخابرات منطقه تهران و صمدبین دبیر کمیته تخصصی برق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز حضور داشتند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;