مسمومیت مرگبار با گاز co

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: منوکسیدکربن 3 نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد و جان 1 نفر را هم گرفت. در پی این حادثه تلفن اورژانس و حوادث فوریت های پزشکی به صدا درآمد.

 

 

 

وی تاکید کرد: حادثه دیگر مسمومیت با co به دلیل روشن کردن ذغال در اتاق در محدوده پادنا – سمیرم اتفاق افتاد. در پی این حادثه 2 نفر مرد مصدوم شدند که بیمارستان سید الشهدای سمیرم انتقال یافتند.

 

 

 

غفور راستین افزود: در این حادثه که به دلیل استفاده از زغال برای گرمایش و مسمومیت با گاز زغال رخ داد، علاوه بر مصدومیت 2 نفر متاسفانه 1 نفر هم جان باخت.

 

 

 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه دیگر گازگرفتگی در محدوده داران- روستای سفتجان اتفاق افتاد، بیان کرد: یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن در محدوده داران- روستای سفتجان به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و امدادخواهی شد که واحدهای امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.

 

 

 

وی افزود: علت این مسمومیت ناشی از گاز co با زغال بود. این حادثه به دلیل نقص در نصب وسیله گرمایشی و بی احتیاطی رخ داد. مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;