مرگ دلخراش در حادثه سقوط

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، بی احتیاطی كارگر نصاب داربست های ساختمانی منجر به برق گرفتگی و سقوط وی از ارتفاع شد.






بنا به اعلام عوامل اورژانس، این کارگر جوان براثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

 

 

 

 

این گزارش حاکیست، شاهدان در تماس با سامانه 125 درخواست كمك كردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان ، آتش نشانان ایستگاه 22 به خانی آباد ، خیابان لطیفی اعزام شدند.

 

 

 

 

به گفته امیر حسین ورمزیار فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک کارگر 29 ساله بنام میثم–ی در بالای داربست های مجاور ساختمان مشغول بازکردن میله های داربست بود که ناگهان وی براثر برق گرفتگی از بالای داربست به پیاده روی خیابان سقوط کرد.

 

 

 

 

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی شخص در موقع باز كردن داربست ها و برخورد میله های داربست با كابل هوایی برق و اتصالی آن با تمام میله ها و در نهایت برق گرفتگی این کارگر ذکر کرد.

 

 

 

 

وی افزود: آتش نشانان پس از نصب نوار خطر و قطع جریان برق توسط عوامل امداد برق، کارگر مصدوم را كه از ناحیه سر دچار خونریزی شدید بود تحویل امدادگران اورژانس دادند كه پس از انجام معاینات اولیه مرگ وی توسط امدادگران اورژانس مورد تائید قرار گرفت.

 

 

 

 

 

امیر حسین ورمزیار درادامه تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تحویل محل به عوامل انتظامی كلانتری 52 خانی آباد به كار خود خاتمه داده و به ایستگاه مراجعت كردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;