مراسم معارفه مدیر جدید خدمات مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، روز شنبه 5 تیرماه 95 در مراسمی، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس محمدکاظم بهادری، مهندس محمد کفشدوز به عنوان مدیر جدید خدمات مهندسی سازمان معرفی شد.





به دنبال تصمیم هیات مدیره سازمان در خصوص تعیین مدیر جدید واحد خدمات مهندسی سازمان، در مراسمی در محل سالن جلسات سازمان و با حضور ریاست و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، در ابتدا مهندس طهماسبی نایب رییس اول سازمان و مسوول کمیته ماده 33 سازمان در سخنانی ضمن برشمردن ویژگی های واحد خدمات مهندسی، از تلاش های انجام شده در طی این مدت تقدیر کرد و برای مدیر جدید این واحد، برای انجام مسوولیت خطیرش آرزوی موفقیت کرد.






دکتر مجربی ریاست سازمان نیز با اشاره به سختی های ایجاد تحول در واحد خدمات مهندسی از ابتدای دوره جدید از زحمات مهندس بهادری و دیگر همکاران این واحد به ویژه مهندس محرمی مسوول ماده 33 سازمان تشکر کرد و با توجه به فضای جدید ایجاد شده ابراز امیدواری کرد مهندس کفشدوز با توجه به سوابق مثبت گذشته بتواند تحولات این واحد را مطابق اهداف سازمان، به پیش ببرد.

 

 

 

 

دکتر غفاری دبیر سازمان نیز از مهندس بهادری به عنوان دایره المعارف خدمات مهندسی استان نام برد و برای مهندس کفشدوز آرزوی موفقیت کرد.






وی همچنین با اشاره به معرفی مهندس توکلی به عنوان معاون واحد کنترل اقامت و دکتر احسان شیرنگی به عنوان مدیر واحد پژوهش سازمان و ویژگی های این عزیزان، ابراز امیدواری کرد، ایشان در مسوولیت جدیدشان منشا تحولات مثبتی باشند.





مهندس چاوشی نایب رییس دوم سازمان نیز در سخنانی ضمن تشکر و تقدیر از عملکرد مهندس بهادری، برای مهندس کفشدوز آرزوی موفقیت کرد . وی همچنین زحمات مهندس محرمی مدیر ماده 33 سازمان را نیز شایسته تقدیر دانست.

 

 

 

 

در ادامه این جلسه ضمن قرائت تقدیر نامه مهندس بهادری و تقدیم حکم نمایندگی هیات رییسه و مشاور ریاست سازمان در امور خدمات مهندسی و مهندس کفشدوز با اعطای حکم رسما به عنوان مدیر جدید خدمات مهندسی سازمان معرفی شد.





در ادامه با حضور پرسنل واحد خدمات مهندسی، مراسم معرفی مدیر جدید خدمات مهندسی انجام گرفت. در این بخش دکتر مجربی، ریاست سازمان، با اشاره به ویژگی ها و حساسیت های واحد خدمات مهندسی، مراقبت و دقت در امور این واحد را یک ضرورت دایمی خواند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;