مراسم بزرگداشت زاها حدید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با مشارکت گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و قطب علمی دانشگاه تهران مراسم بزرگداشت زاها حدید معمار برجسته عراقی – بریتانیایی در سالن پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان و دانشجویان معماری برگزار شد.

 

 

 

 

زاها حدید معمار برجسته در سبک واسازی بوده و اغلب آثار وی انعکاس آمیزه‌ای از ساختمان سازی، زمین‌شناسی و مناظر اطراف است که در 12 فروردین 1395 بدرود حیات گفت.

 

 

 

 

سخنرانان مراسم دکتر داراب دیبا، دکتر نشید نبیان، دکتر علیرضا تغابنی و مهندس رضا دانشمیر، آثار معماری زاها حدید را از بُعد هنری و روانشناختی مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

 

 

 

از نکات مهم این بزرگداشت می‌توان به حضور دکتر مظاهریان(معاون وزیر راه و شهرسازی)، دکتر شیبانی اصل(مدیر کل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای) و مهندس رادمهر(عضو هیات مدیره سازمان مهندسی ساختمان استان تهران) اشاره کرد. حضور پرشور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان و دانشجویان معماری فضای خاصی به این مراسم بخشیده بود به طوری که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در این مراسم به دلیل تکمیل ظرفیت سالن در پشت درب‌های بسته ماندند.

 

 

 

 

در پایان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از سخنرانان همایش با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آورد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;