مخزن گازوئیل در محل گودبرداری آتش گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125، آتش نشانان سه کارگر افغانی را که بر اثر آتش گرفتن مخزن گازوئیل در محل گودبرداری دچار دودزدگی شده بودند نجات دادند.



وقوع این حادثه توسط کارگران ساختمانی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 88، 64 و 84 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی و خودرو حامل کف به کوی الهیه، خیابان فیاض اعزام شدند.

 

 

محمود شادكی مدیر منطقه 3 عملیات آتش نشانی گفت: یک مخزن 1200 لیتری حامل گازوئیل مربوط به دستگاه موتور برق به یکباره در داخل محل گودبرداری یک ساختمان در حال ساخت دچار آتش سوزی شد و دقایقی بعد دود ناشی از آن به داخل اتاقک کارگری نفوذ کرد.

 

 

وی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از لوله های آبرسانی از چندین سمت آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

 

 

شادکی با اشاره به نزدیک بودن محل آتش سوزی به اتاقک کارگران و احتمال محبوس بودن کارگران در این اتاقک، اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان به جستجو در اتاقک پرداختند و موفق شدند سه کارگر افغانی که دچار دود زدگی شده بودند را از اتاقک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.

 

 

این مدیر عملیات آتش نشانی در مورد علت بروز این آتش سوزی، تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت وقوع این حادثه هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی درحال انجام است

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;