محصولات جديد بخش تحقيقات انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز، علي طباطبايي پور، مدير واحد تحقيقات انرژي گروه صنایع گیتی پسند در آستانه آغاز به كار نمايشگاه تاسيسات اظهار داشت: امسال نيز واحد تحقيقات انرژي گروه در نمايشگاه تاسيسات با سامانه جامع انرژي حضور خواهد داشت كه البته اين سامانه همه ساله با ويرايش هاي مختلفي كه صورت مي گيرد، به روز تر و بهينه تر از گذشته عرضه مي شود.

 

 

 

 

وي ادامه داد: امسال در نمايشگاه تاسيسات چيلر با ظرفيت ۷۵ تن را رونمايي مي كنيم كه با تلاش و همت همكارانم موفق به توليد آن شديم كه اين محصول براي نخستين بار توسط يك شركت ايراني توليد و عرضه مي گردد.

 

 

 

 

طباطبايي پور افزود: توليد اين محصول تجربه جديدي بود كه در نهايت با موفقيت پشت سر گذاشته شد و امروز در شرايطي با افتخار از توليد محصولات گرمايشي و سرمايشي در گيتي پسند سخن مي گوييم كه شركت هاي خارجي نيز به توان توليد چنين محصولاتي توسط ما اذعان دارند.

 

 

 

 

مدير واحد تحقيقات انرژي گروه، مسئوليت پذيري را لازمه ماندگاري در بازار دانست و افزود: در بازديدي كه از نمايشگاه بين المللي تاسيسات در كشور آلمان داشتيم، برخي از شركت هاي خارجي، گروه صنايع گيتي پسند را به عنوان يك شركت موفق ايراني مي شناختند كه اين مايه افتخار ماست، ضمن اينكه برخي از همين شركت هاي تامين كننده خارجي به دليل همين توانمندي بالاي ما، صرفا محصولات خود را به ما عرضه مي كنند چرا كه به كيفيت بالاي محصولات گرمايشي و سرمايشي گيتي پسند اعتقاد دارند.

 

 

 

 

وي به رعايت پارامترهاي زيست محيطي در توليد محصولات گيتي پسند اشاره كرد و افزود: هم اكنون در محصولات برودتي گروه از گاز مبرد R۴۱۰A كه با محيط زيست سازگاري دارد استفاده مي شود اما ساير شركت هاي داخلي از گاز R۲۲ استفاده مي كنند كه در تمام دنيا ممنوع است و محيط زيست را از بين مي برد.

 

 

 

 

مدير واحد تحقيقات انرژي گيتي پسند درباره حضور گروه در نمايشگاه تاسيسات نيز گفت: امسال همچون سال هاي گذشته سامانه جامع انرژي گيتي پسند به بازديد كنندگان و متخصصان معرفي مي شود، اين سامانه ويرايش هاي فني جامعي را داشته كه از جمله آن مي توان به چيلرهاي تناژ بالا اشاره كرد كه با فن اينورتر( دور متغير) به بازار عرضه مي شوند.

 

 

 

 

طباطبايي پور از تمام متخصصان و فعالان صنعت تاسيسات دعوت به عمل آورد تا با حضور در غرفه گيتي پسند در نمايشگاه صنعت تاسيسات تهران، با توانمندي هاي اين گروه صنعتي در بخش تاسيسات و گرمايشي و سرمايشي آشنا شوند.

 

 

 

امسال گروه صنايع گيتي پسند با يك غرفه در سالن ۳۸ (آلمان)، و دو غرفه در سالن ۷ ، ميزبان علاقه مندان و متخصصان صنعت تاسيسات بود. غرفه سپهرفوم نیز در سالن ۷ واقع شده بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;