مانور سیلاب رودخانه کن برگزار شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، مانور سیلاب و نجات خودروی سقوط کرده در داخل رودخانه کن، با حضور مدیران و روسای منطقه 4 عملیات، نیروهای ستاد بحران شهرداری منطقه 18، شهردار ناحیه 4 و قرار گاه خاتم الانبیا در رودخانه کن در قرارگاه خاتم الانبیا توسط 3 ایستگاه 62، 16 و نجاتگران ایستگاه 38 برگزار شد.

 

 

 

 

حسین حسین بیگی(معاون منطقه 4 عملیات) در این باره گفت: با توجه به اینکه در محدوده رودخانه کن چند ایستگاه منطقه 4 وجود دارد، آتش نشانان با تمرینات عملیاتی خود می توانند آمادگی خود را افزایش داده تا در زمان وقوع حوادث احتمالی به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

 

 

 

 

وی افزود: در این مانور، گروهی از آتش نشانان با برپایی کارگاه واستفاده از تیفور، اقدام به خارج کردن خودروی سقوط کرده داخل رودخانه کردند و در قسمتی دیگر از رودخانه، آتش نشانان با جستجو در حاشیه رودخانه و استفاده از طناب حمایت عملیات تجسس را تمرین کردند.

 

 

 

 

در عملیاتی دیگر نجاتگران ایستگاه 38 با برپایی کارگاه از عرض رودخانه عبور کردند و مصدومین فرضی را که به داخل رودخانه سقوط کرده بودند را نجات دادند.

 

 

 

 

حسین بیگی در پایان ضمن تشکر از همه شرکت کنندگان در این مانور، اهداف اصلی این مانور را آمادگی وافزایش توان عملیاتی آتش نشانان، استقرار صحیح خودروها، مدیریت عملیات و هماهنگی بیشتر بین ارگان های امدادی اعلام کرد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;