لگو به کمک طبیعت می آید

به گزارش تاسیسات نیوز، یک شرکت در کلمبیا مشکل پسماندهای پلاستیکی را مهار کرده و خانه هایی با یک راه حل ابتکاری ابداع کرده است. اتصال آجرهای لگومانند که می توانند برای ساخت خانه هایی با چندین هزار دلار ا شوند. دیوارها با استفاده از یک آجر باریک شیاردار ساخته و سپس با ا از یک مدول ضخیم تر برای تیرها و ستون ها قاب بندی می شوند که واحدهای کوچک تر را در محل قفل کرده و پشتیبانی جانبی و عمودی محکم فراهم می کند.

 

 

 

 

Conceptos Plásticos از فناوری خود برای جمعیت رو به گسترش خانواده های فقیر شهری که هیچ ابزار یا مصالح مالی برای ساخت خانه های خود ندارند استفاده می کند. شرکت با محلی ها برای تامین پلاستیک و ایجاد همه انواع فضاها از جمله پناه گاه های اضطراری و ساختمان های آموزشی کار می کند.

 

 

 

استفاده از بلوک های پلاستیکی بازیافت نشده ساده بوده و هیچ نیازی به تجربه ساخت و ساز ندارد. آنها بادوام، مقاوم به حریق و زمین لرزه و بسیار ارزان تر از سایر مطالح موجود هستند. شرکت طول عمر بلوک ها را 500 سال تخمین می زند.

 

 

 

این شرکت امیدوار است حرکتی ایجاد کند که مردم بیشتری بتوانند وارد آن شوند و محصولات جدیدی ساخته شود که از هزاران هزار تن پلاستیک دور ریختنی استفاده بهتری شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;