لزوم شرکتهای آب و فاضلاب

به گزارش تاسیسات نیوز، در حالیکه آبرسانی به مردم یکی از خدمات دولت است، این خدمت بر دوش شرکتی است با نام آبفا!



وزيرنيرو اعلام کرد:تشکيل هوشمندانه شرکتهاي آب و فاضلاب با طرحي انقلابي سبب شد تا اکثر مردم کشور در مشکلات عميق خشکسالي نگران کمبود آب نباشند.

 

 

 

شرکت هاي آب وفاضلاب، عناصري اثرگذار درخدمات رسانيبه گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، حميد چيت چيان در بيست و پنجمين سالگرد تأسيس شرکت هاي آب و فاضلاب با اشاره به اينکه تجميع تخصص ها و تجربه هاي آب در قالب شرکت هاي آب و فاضلاب فعاليتي هوشمندانه بوده است افزود: قرارگرفتن اين شرکت ها زير نظر وزارت نيرو که داراي ساختار بسيار خوب است از ديگر تصميماتدرست براي تشکيل اين شرکت هاست.




وي تشکيل شرکت هاي آب و فاضلاب را بر اساس ساختار بنگاه هاي اقتصادي دانست که با وجود مديرعامل و هيئت مديره، بسيار توانمند عمل مي کنند تصريح کرد: شرکت هاي آب و فاضلاب در حال حاضر تبديل به عناصري اثرگذار در شهرها و روستاهاي کشور براي خدمات رساني در بخش آب شده اند.




وزير نيرو با اشاره به اينکه ما نتوانستيم شرکت هاي آب و فاضلاب را در سطح و محتواي خلق شده نگه داريم افزود: ارائه خدمات ارزان براي شاد کردن مردم، تصور غلطي بود زيرا خدمات رساني با قيمت تمام شده آب سبب افزايش کيفيت فعاليت اين شرکت ها مي شود.




چيت چيان شرکت هاي آب و فاضلاب را در سپردن فعاليت به بخش خصوصي پيشتاز دانست و ادامه داد: اين شرکت ها در زمان تشکيل به مراکز دولتي و هزينه بر تبديل نشدند و با ارائه خدمات به مردم پول دريافت کردند که اين امر نيز ايده بسيار خلاقانه اي بوده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;