فناوری سرمایشی جدید برنده جایزه طراحی آلمان شد

به گزارش تاسیسات نیوز، تکنولوژی نمایش Epta’s RevUP برنده جایزه گروه فروشگاهی در میان جوایز طراحی آلمان شد.

 

 

انجمن طراحی آلمان که امسال شصتمین سالگرد خود را امسال جشن می گیرد بنیادی با بیش از 200 عضو شامل طراحان، اتحادیه ها و موسسات است که طراحی را یک عامل کلیدی در توسعه شغلی تلقی کرده و ارزش افزوده را با نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینارها و انتشارات در آلمان و سایر نقاط جهان مرتبط می سازد.





یکی از اهداف اصلی این مرکز اختصاصی مهارت، شناسایی، نمایش و اعطای جایزه در بخش طراحی است؛ به همین در سال 2012 جایزه طراحی آلمان تاسیس و یکی از شناخته شده ترین و ارزشمندترین رقابت ها در سراسر جهان شد.

 

 

 

گفته می شود خط RevUP قفسه ها که مفهوم نمایشی جدید برای بخش یخچالی سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی است می تواند کل خروجی فروش را با یک خانواده از محصولات تجهیز کند.

 

 

 

برنامه جوایز طراحی المان توسط انجمن طراحی المان سازمان دهی می شود. برندگان از سوی هیئت ژوری متشکل از مجموعه ای از کارشناسان سراسر جهان تصمیم گیری می شوند.

 

 

 

داوران خانواده RevUp را به عنوان یک مفهوم نمایشی کالاهای بسیار مدر توصیف کردند. طراحی مینی مالیستی قفسه ها با درهای بزرگشان و سطوح شیشه بزرگ استاندارد بالایی از استفاده و کارایی هم از نظر برداشتن کالاها و هم پرکردن مجدد و نیز دیدن خوب محصولات ارایه می کند. مواد کامپوزیتی جدید صدمات زیست محیطی را کاهش داده و سطح کم مصرف انرژی را تضمین می کند. این یک مفهوم پیچیده است که با فایده زیاد و زیبایی مدرن القا می شود.

 

 

 

تکنولوژی RevUP برای تحول در آخرین مفاهیم نمایش به منظور تقویت حرفه فروشگاهی، ایجاد تصویر جدید از بخش سرد در ذهن مصرف کننده از طریق حوزه دید، راحتی، صرفه جویی در انرژی و دید کاملا جدید طراحی شده است. در نهایت هدف اصلی خط جدید «حفظ ارزش غذایی مواد» معرفی می شود؛ مفهومی که Epta متعهد به تضمین حفظ کامل مواد غذایی و افزایش ایمنی و ارزش آن است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;