فناوری حسگرهای آب هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت های آپونور و بلکین در مورد هدف خود برای تشکیل برنامه ای مشترک در ابداع فناوری حس گری آب و حفظ آن برای ساختمان ها خبر دادند.





هدف مشارکت جدید ابداع محصولاتی برای تشکیل بازار آب هوشمند هم برای مصرف کننده و مشتریان حرفه ای است. پیش بینی می شود انعقاد این توافق در جولای 2016 رخ دهد.

 

 

 

 

آپونور و بلکین فرایندی را برای تاسیس دو شرکت مشترک آغاز کرده اند. شرکت اول در آمریکا و دومی در اروپاست .





آپونور در قبال اخذ سهام 37.5 درصدی در شرکت ها و نیز حق افزایش مالکیت تا 50 درصد، 15 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند. بلکین اینترنشنال ابتدا 62.5 درصد مشارکت را در اختیار دارد و سپس فناوری مربوطه خود، مالکیت معنوی، پرسنل و سایر دارایی های غیرمالی خود را به شرکت مشترک جدید به نام Phyn منتقل می کند.

 

 

 

 

فین یک شرکت مستقل با ویژگی فناوری های حس گر آب بلکین، مهارت در علم داده ها و اینترنت خواهد بود و طراحی محصول هوشمند و یک کانال فروش جهانی عرضه خواهد کرد. آپونور هم جایگاه برتر خود در تخصص لوله کشی، دیدگاه حرفه ای برای تجارت و یک کانال توزیع عمده فروشی جهانی را به شرکت جدید می آورد.

 

 

 

 

برای اپونور، بلکین یک شریک جهانی قوی در فناوری حسگرهای آب است و هدف مشترک آنها ارایه محصولات جدید و منحصر به فرد برای بازار اب هوشمند است که به تدریج همراه با توسعه فناوری های دیجیتال جدید و بادوام رشد می کند.



اقدام مشترک کاملاً هماهنگ با سیاست رشد آپونور بوده و گام مهمی در تکنولوژی دیجیتالی کردن به شمار می آید.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;