فراخوان عضویت سازمان استاندارد

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان ملی استاندارد ایران در راستای ساماندهی مشارکت گروه های ذی نفع، ذیربط و متخصصین در تدوین استانداردهای بین المللی سازمان های استاندارد سازی، اقدام به تشکیل و بهبود ساختار کمیته های فنی متناظر می نماید تا با حفظ منافع و مصالح ملی و ارائه نظرات علمی در عرصه تدوین استانداردهای بین المللی حضور فعال داشته باشد.

از این رو با توجه به تخصصی بودن استانداردسازی در کمیته های فنی سازمان بین المللی استاندارد سازی ، کمیته فنی 58ISIRI/TC متناظر با کمیته فنی ISO/TC 58 با عنوان Gas Cylinder””سیلندرهای گازبه منظور تجدید وبهبود ساختار، از متخصصان کشور دعوت بعمل می آورد در صورت تمایل به همکاری با سازمان، ضمن عنایت بر ادامه مطالب با تکمیل و ارسال مراتب به ترتیب مشروح ذیل، موجبات غنای این حرکت ملی را فراهم سازند.

مهلت ثبت نام :

تاریخ شروع پذیرش: 21/06/1394

تاریخ پایان پذیرش: 21/07/1394

نقش و وظایف اعضاء:

پس از ایجاد کمیته فنی متشکل از گروه های ذینفع، اعضا کمیته با مشارکت و اعلام نظر روی مدارک و پیش نویس استانداردهای بین المللی نقش مهمی در مشارکت بین المللی با حفظ منافع ملی دارند.

دامنه کاربرد 58 ISIRI/TC “سیلندرهای گاز”:

دامنه کاربرد کمیته فنی مربوطه در خصوص سیلندرهای گاز می باشد ،این کمیته دارای 3 کمیته فرعی به شرح ذیل می باشد:

کمیته فرعی شماره 2: اتصالات سیلندرهای گاز

کمیته فرعی شماره 3: طراحی سیلندر

کمیته فرعی شماره 4: الزامات عملکردی سیلندرهای گاز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت کمیته بین المللی، پروژه های کاری در دست اقدام و برنامه ریزی کاری کمیته، “business plan” را ملاحظه نمایید.

نحوه عضویت:

لطفاً فرم عضویت را پس از تکمیل نمودن به آدرس ایمیلstandarddevelopment@isiri.org.irارسال نمایید.

 

یاداوری : به منظور شناسایی جامع نگرتر و در راستای تلاش در تکمیل و بسط کمیته کشوری متشکل از متخصصین، صاحب نظران و ذینفعان، خواهشمنداست نسبت به معرفی و یا ارسال فراخوان برای افراد مورد نظر به منظور ملحق شدن به گروه، عنایت فرمایید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;