غوغا در نظام‌مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، اگر به طبقه چهارم سازمان نظام‌مهندسی تهران بروید با رفت و آمدهایی بی‌وقفه مواجه می‌شوید. در همه اتاق‌ها افرادی حضور دارند و مدام از این اتاق به اتاقی دیگر می‌روند. این رفت و آمد بیشتر از همیشه و کمی غیرعادی است.





همه موبایل به دست در حال صحبت‌اند و همدیگر را صدا می‌کنند. هر بیننده‌ای متوجه خواهد شد که رویدادی بزرگ در راه است. این هفته روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بزرگ‌ترین گردهمایی علمی مهندسان تاسیسات تهران به میزبانی سازمان نظام‌مهندسی تهران برگزار خواهد شد.





پس جای تعجب نیست که همه همکاران مکانیک سازمان مشغول رفت و آمدند و از سایر گروه‌ها نیز کسانی در حال کمک هستند اگر بچه‌های خبری در اتاق بازرسان مستقرند و یا دکتر فرهام مقدم راد از گروه معماری به بچه‌های گروه مکانیک سر می‌زند برای آن است که همه سازمان در تکاپو برای برگزاری این رویداد بزرگ هستند.





از شما چه پنهان سعی کردیم یک عکس ناگهانی (یهویی) از اتاق گروه مکانیک بگیریم. بسیار راحت انجام شد و هیچ‌کس متوجه نشد. آن‌قدر که همه مشغولند. در عکس آقایان دکتر نوفرستی دبیرکل جامعه ایمن، دکتر مقدم از اعضای هیات مدیره سازمان، دکتر کرمی از اعضای هیات مدیره سازمان، مهندس دوستی [پشت به تصویر]دیده می‌شوند. آقای دکتر عابدی از اعضای گروه تخصصی مکانیک و آقای سرمستی مدیر بخش خبری در اتاق کناری حضور دارند و در عکس دیده نمی‌شوند. برای همه همکاران خود در سازمان و نیز این رویداد بزرگ آرزوهای خوب داریم.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;