طرح فاضلاب زابل تا افق سال 1415 برنامه‌ریزی شده است

 

  مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان از برنامه‌ریزی بلند مدت به منظور جمع‌آوری فاضلاب شهری زابل تا سال 1415 هجری شمسی خبر داد.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان، محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: به دلیل افزایش جمعیت و همچنین پیوستن روستاهای اطراف زابل به این شهر به طور مستمر بر تعداد مشترکان و تعهدات این شرکت افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح احداث تأسیسات جمع‌آوری فاضلاب از 130 هزار نفر در حال حاضر به تعداد 200 هزار نفر در حال توسعه است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا سال 1415 تعداد مشترکان این شرکت به مرز 370 هزار نفر برسد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: تاکنون به منظور اجرای این طرح بیش از 210 میلیارد ریال در طی دو مرحله در این پروژه بزرگ هزینه شده است.

کرمی‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر پساب حاصله از مصرف یک‌صد هزار نفر از شهروندان معادل 15 هزار متر مکعب فاضلاب به صورت روزانه در تصفیه‌خانه این شهرستان مورد بازیافت قرار گرفته و پس از حصول استانداردهای لازم به منظور مصارف کشاورزی به چرخه طبیعت باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در این شهرستان بیش از 180 کیلومتر لوله‌گذاری به همراه 9 ایستگاه پمپاژ و یک تصفیه خانه احداث شده است گفت: علاوه بر تأسیسات احداث شده در برنامه‌ریزی بلند مدت شرکت آبفا برای 15 سال آینده، 178 کیلومتر خطوط جمع‌آوری، 10 ایستگاه پمپاژ جدید و یک تصفیه‌خانه دیگر پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;