طرح جدیدی برای تصفیه خانه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه طرح تصفیه خانه فاضلاب یاسوج به زودی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.



سید علی لدنی‌نژاد در نشست کمیته راهبردی فاضلاب این استان، اظهار داشت: اعضای این کمیته باید به صورت منظم در نشست‌های مرتبط حضور داشته باشند.



وی با بیان اهمیت اجرای اصولی طرح‌های فاضلاب در سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود و توقعاتی که شهروندان در زمنیه اجرای اصولی و سریع پروژه‌های فاضلاب دارند، باید به سمتی حرکت کنیم که در اجرای طرح‌های فاضلاب با دقت و حساسیت هرچه بیشتر کار شود.



لدنی‌نژاد برگزاری منظم و با برنامه کمیته راهبردی فاضلاب را راهی برای افزایش توان فنی و بالا بردن سطح دانش مدیران و مشاوران طرح‌های فاضلاب شهرهای استان دانست و گفت: تولید دانش و مستندسازی مسائل و مشکلات پیش روی اجرای طرح‌های فاضلاب می‌تواند دستیابی به راهکارهای مناسب برای اجرای هرچه بهتر طرح های فاضلاب در سطح شهرهای استان را تسهیل کند.



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبادل نظر مدیران و کارشناسان در زمینه مسائل فنی سبب افزایش اطلاعات، هم‌افزایی و بالا رفتن اطلاعات می‌شود، افزود: توان علمی و اجرایی مدیران و مشاوران باید به حدی برسد که شرایط اقلیمی و چالش‌های مختلف در روند اجرای طرح‌های فاضلاب خللی ایجاد نکند و در نهایت مردم بتوانند اثرات کار را به خوبی لمس کنند.



لدنی‌نژاد تصریح کرد: هم اکنون طرح فاضلاب در پنج شهر استان از جمله یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، چرام و سی سخت به مرحله اجرا درآمده است و طرح تصفیه خانه فاضلاب نیز در شهر یاسوج به مرحله بهره‌برداری رسیده و در شهرهای دهدشت و دوگنبدان نیز فازهای اول و پیش تصفیه‌خانه فاضلاب در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;