طرح تکريم ارباب رجوع

به گزارش تاسیسات نیوز، روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در راستای خط مشی‌ها و برنامه‌های عملکردی سازمان و در چارچوب راهبردهای 4 گانه ابلاغی ریاست سازمان و منویات اعضای هیات مدیره، در ادامه مسير پياده‌سازی سیاست‌های کلی روابط عمومی، گام‌های ساختاری مناسبی برداشته است.

 

 

 

 

روابط عمومی سازمان در راستای تکریم ارباب رجوع و مخاطبان از جمله اعضای گرانقدر سازمان، برنامه‌های 7 گانه‌ای را طرح‌ریزی و در دست اقدام قرار داده است که به لطف الهی، 2 گام زیر ساختی از مجموعه برنامه‌های عنوان شده، پیاده‌سازی گردیده است.

 

 

 

 

تدوین و تصویب “شیوه‌نامه‌ پایش رضایت ارباب رجوع” و “روش اجرايي رسیدگی به شکایات”، بعنوان اولين نیازهای پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران محقق گردید و گام‌های مفيدی در راستای دستیابی به طرح تکریم ارباب رجوع برداشته شده است.

 

 

 

 

پیاده‌سازی کامل شیوه‌نامه‌های عنوان شده، مسير اجرایی متفاوتی داشته که نخستین قدم آن، درج فرم پایش رضایت ارباب رجوع و فرم دریافت شکایات از عملکرد سازمان می‌باشد که به نحو مطلوب صورت گرفته و هم اکنون از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است.




فرم پایش رضایت ارباب رجوع

 

 

فرم دریافت شکایات از عملکرد سازمان



 

بدیهی است در راستای پیاده‌سازی کامل شیوه‌نامه‌های عنوان شده، قدم‌های اجرایی دیگری نیز وجود دارد که روش‌های آن در روزهای آتی به اطلاع عموم مهندسین فرهیخته عضو سازمان خواهد رسید.

 

 

 

 

از همکاران گرانقدرمان صمیمانه تقاضامندیم با ارائه طرح‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص پیاده‌سازی هرچه سریعتر برنامه‌های بهبود تکریم ارباب رجوع در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ما را در مسیر دستیابی به اهداف عالیه‌مان یاری نمایند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;