ضایعات چوب در میان آتش و دود

به گزارش تاسیسات نیوز، عملیات نفسگیر آتش نشانان برای خاموش کردن آتش سوزی وسیع ضایعات چوب درشهرک امید واقع در شمال شرق تهران که از شب گذشته آغاز شده بود تا صبح امروز ادامه داشت.


ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 57 به همراه دو دستگاه تانکر آب آتش نشانی را ساعت 22:10 شب گذشته به محل حادثه در بزرگراه باقری، ضلع شرقی شهرک امید رهسپار كرد.


به گفته مهدی محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی ، مقدار زیادی ضایعات چوب در قطعه زمینی به وسعت 1500 متر مربع جمع آوری شده بود که شب گذشته به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد و در ادامه آن دود بسیار غلیظی اطراف محل حادثه را فرا گرفت.


وی با اشاره به قرار داشتن تعداد زیادی ساختمان مسکونی در مجاورت محل حادثه ، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند و با چندرشته لوله آب پرفشار آتش نشانی به کانون این آتش سوزی نزدیک شده و به سرعت به مهار شعله های سرکش آتش پرداختند.


این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، تصریح کرد : عملیات آتش نشانان دراین آتش سوزی بیش از 10 ساعت به طول انجامید و سرانجام صبح امروز این آتش سوزی مهار و کاملا خاموش شد.


منبع: 125

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;