شماره یک جهان در ساخت توربین های بادی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت زیمنس در ساخت توربین‌های بادی دریایی، شماره یک جهان محسوب می‌شود و از فراهم‌کنندگان پیشرو در زمینه توربین‌های گازی و بخاری برای تولید برق در جهان است.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران گفت: زیمنس در راستای مدیریت کارآمد، مطمئن و ایمن برق، فناوری‏‌های خود را در شانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی صنعت برق در تهران که از شنبه ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه برگزار شد، به نمایش گذاشت.






محسن نایب‌‏زاده در این باره افزود: ایران به مدرن‏‌سازی زیرساخت‏‌های انرژی ادامه می‌‏دهد تا بتواند پاسخگوی نیازهای در حال رشد صنعت برق باشد. از این رو برای ایجاد شبکه الکتریکی قدرتمند، قابل‌اطمینان و انعطاف‏‌پذیر، به انتقال نوآورانه و فناوری توزیع نیاز داریم.





وی با اشاره به تاریخچه و نقش زیمنس در این صنعت گفت: در ۱۵۰ سال گذشته، زیمنس نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‏‌های کشور ایران ایفا کرده و ما همواره به حمایت از اهداف ایران از طریق انتقال دانش و ارائه فناوری‌‏های نوآور متعهدیم.





نایب‌‏زاده اظهار داشت: زیمنس می‌‏تواند راهکارهایی بر اساس سفارش و نیازهای مشخص پست الکتریکی مشتری ارائه دهد و به‌طور هم‌زمان بر تمام بخش‏‌های مرتبط در شبکه تأمین برق، از تبدیل‏‌کننده‏ و کلید ابزار گرفته تا خطوط و کابل‌‏های هوایی نظارت داشته باشد.





وی در ادامه گفت: فعالیت‎‏های زیمنس در ایران شامل فناوری برای تولید مفید برق، انتقال و توزیع، راهکارهای نوآورانه برای حمل‌‏ونقل مدرن شبکه ریلی و راه‏، فناوری هوشمند ساخت‏‌وساز برای زیرساخت‌‏های موردنیاز شهر هوشمند و فناوری اتوماسیون دیجیتال برای صنایع و کارخانه‌‏ها با بازدهی و تولید بالا می‌شود.





به گفته نایب‌زاده، شرکت زیمنس یک تأمین‌کننده پیشرو در حوزه تجهیزات تصویری پزشکی مانند توموگرافی رایانه‌ای، ام‌آرآی (تصویربرداری تشدید مغناطیسی)، تشخیص آزمایشگاهی و تجهیزات فناوری اطلاعات بالینی است. در سال مالی ۲۰۱۵ که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۵ پایان یافت، زیمنس درآمدی ۷۵.۶ میلیارد یورو و سود خالص ۷.۴ میلیارد یورو کسب کرد.





وی ادامه داد: شرکت زیمنس در ساخت توربین‌های بادی دریایی، شماره یک جهان محسوب می‌شود و از فراهم‌کنندگان پیشرو در زمینه توربین‌های گازی و بخاری برای تولید برق در جهان است. این شرکت همچنین از بزرگ‌ترین ارائه‌کنندگان راه‌حل‌های انتقال نیرو در دنیاست و در ارائه راه‌حل‌های زیرساختی، اتوماسیون و نرم‌افزارهای صنعتی، به‌عنوان شرکتی پیشتاز مطرح است.





مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران ادامه داد: زیمنس ای جی Siemens AG (برلین و مونیخ) یک شرکت قدرتمند و جهانی در زمینه فناوری است که بیش از ۱۶۵ سال است به‌عنوان نماد مهندسی برتر، نوآوری، کیفیت، اطمینان و چند ملیتی شناخته شده است. این شرکت در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت دارد و در حوزه‌های برقی‌سازی، اتوماسیون (کنترل و هدایت خودکار) و هوشمندسازی متمرکز است و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فناوری در بحث بهره‌وری انرژی و حفظ منابع به شمار می‌آید.





نایب زاده بیان کرد: نمایندگان زیمنس در نمایشگاه صنعت برق‏، در غرفه این شرکت حضور دارند تا دانش گسترده خود را در خصوص پروژه‏‌های زیمنس در زمینه مدیریت انرژی، انتقال و فناوری توزیع، با شرکت‏‌کنندگان به اشتراک بگذارند.






بخش مدیریت انرژی زیمنس نیز نمونه‏‌های از فعالیت‌‏های خود را، ازجمله سیستم‌‏‏های ولتاژ پایین و شبکه توزیع انرژی الکتریکی، شبکه الکتریکی هوشمند و راهکارهای اتوماسیون انرژی، تأمین برق کارخانه‌‏ها و تأسیسات صنعتی و سیستم‏‌های انتقال ولتاژ بالا، به شرکت‏‌های تأسیساتی و صنایع ارائه می‌کند.

 

 

 

 

زیمنس در این نمایشگاه، فناوری انتقال و توزیع کارآمد، مطمئن و ایمن برق در شبکه‏‌های الکترونیکی مدرن را به نمایش می‌گذارد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;