ششمین کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد، با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ششمین کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران روزهای نوزدهم و بیستم مهرماه در استان یزد برگزار می شود. در این کنفرانس متخصصانی از سراسر کشور و نیز دانشگاه های کشورهای استرالیا، آمریکا و انگلستان حضور و سخنرانی خواهند داشت.





مهندس فرشید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این باره در یک مصاحبه گفت: در جهت تحکیم همکاری های علمی و تخصصی سازمان و جامعه دانشگاهی، این کنفرانس بین المللی به میزبانی دانشگاه یزد و همکاری فعال سازمان برگزار می شود و محورهایی چون مصالح نوین در مهندسی عمران، بهسازی و مقاوم سازی سیستم های کنترل لرزه ای، مصالح و فناوری های سازگار با محیط زیست، فناوری های نوین ساخت، بهینه سازی و سبک سازی سازه ها، روش های عددی و محاسباتی در مهندسی عمران و ژئوتکنیک و راهسازی در آن به بحث و بررسی گذاشته می شود. وی افزود: به دنبال ثبت جهانی یزد و توجه خاص به معماری اصیل منطقه، این کنفرانس مهمترین محور کاری خود را بر مبنای روش های نوین اجرای سازه های سنتی و بومی قرار داده است.

 

 

 

 

دکتر مرشد عضو کمیسیون تخصصی عمران سازمان و مدیر گروه عمران دانشگاه یزد نیز که مدیریت برگزاری این کنفرانس را عهده دار است، از دریافت 250 مقاله حول محورهای کنفرانس خبر داد و افزود: از این تعداد 180 مقاله توسط داوران کنفرانس برای ارائه انتخاب شده که 120 مورد آنها به صورت پوستر است و بقیه در نشست های 2 روزه کنفرانس به صورت شفاهی ارائه می شود.

 

 

 

 

به گفته وی در ادامه این کنفرانس 8 کارگاه آموزشی نیز با مدیریت متخصصان داخلی و خارجی با تکیه بر بهسازی لرزه ای برگزار می شود که 300 نفر مهندسان و استادان و دانشجویان در آن ها شرکت خواهند داشت.
براساس هماهنگی های انجام شده، شرکت در این کنفرانس برای مهندسان عضو سازمان امتیاز آموزشی دربر دارد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;