سیل به شمال می رسد

به گزارش تاسیسات نیوز، اداره کل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد: در راستای اطلاعیه داره کل هواشناسی مازندران به آگاهی می رساند، از امروز سه شنبه سوم مرداد ماه 96 تا پنج شنبه پنجم مردادماه 96 در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده هستیم.




بر این اساس احتمال بارش های رگباری به صورت نقطه ای و محلی و جاری شدن روان آب و سیلاب در این مناطق وجود دارد اما از روز پنجشنبه دمای هوا افزایش یافته و هوای گرم تا اوایل هفته آینده در استان وجود دارد به طوری که از جمعه تا روز یکشنبه، بیشینه دما در شهرهای غربی بین 31 تا 34 و در مرکز و شرق مازندران بین 34 تا 38 درجه پیش بینی می شود.




به تمامی مازندرانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود : دامداران و ساکنان بومی در هنگام وقوع رعد و برق و بارش های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کرده و دام های خود در مناطق امن نگهداری کنند.




با توجه به پیش بینی بارش های رگباری و رعد و برق در دامنه ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوهپیمایی، طبیعت گردی و تردد در مسیل ها، ارتفاعات و فضاهای باز به طور جدی خودداری شود. از قایقرانی ، شنا و ورزش های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا به طور جد خودداری شود.




با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع و مناطق جنگلی بالادست استان، دهیاران و روستائیان در صورت مشاهده هرگونه دود و موارد مشکوک به آتش سوزی، بلافاصله موارد را به نزدیک ترین مراکز خدماتی و امدادی اطلاع دهند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;