سوپرپایپ اسپانسر ورزش قشم

رئیس هیئت کشتی شهرستان قشم از شرکت سوپرپایپ اینترنشنال قشم به عنوان اسپانسر هیئت ورزش کشتی قشم خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز ابراهیم امجدیان با بیان این مطلب گفت: در پی تلاش ها و پیگیری های مجدانه با شرکت بزرگ سوپرپایپ اینترنشنال قشم، موفق به عقد تفاهم نامه ای برای حمایت از ورزش کشتی قشم به عنوان اسپانسر شدیم.

 

وی با اشاره به جایگاه کشتی به عنوان ورزش اول کشور افزود: این ورزش ایرانی با نام و افتخارآفرینی بزرگانی همانند پوریای ولی و جهان پهلوان تختی در سرتاسر جهان شناخته شده و ارتقای کشتی باید در سرتاسر ایران اسلامی با حمایت همه جانبه مسئولان و دوستداران این ورزش به صورت جدی دنبال شود.

 

رئیس هیئت کشتی شهرستان قشم با تقدیر از حمایت های مالی خیرخواهانه شرکت سوپرپایپ قشم از فعالیت های ورزش کشتی در این شهرستان، اظهار امیدواری کرد که با این گونه حمایت ها توسط شرکت های معتبر و دوستداران ورزش اول کشور، ورزشکاران کشتی گیر قشم نیز بتوانند با دلگرمی بیشتر و بطور شایسته در زمینه ارتقای سطح کیفی این ورزش در قشم و متعاقب آن در سطح استان، کشور و مسابقات بینی المللی نقش آفرینی کنند.

 

وی از مسئولان ورزش استان و شهرستان قشم و همچنین سازمان منطقه آزاد نیز درخواست کرد از این ورزش سنتی و باستانی که همواره نام و آوازه ایران را در مسابقات بین المللی در جهان و المپیک به احتزاز در آورده، حمایت و پشتیبانی کنند.

 

به گفته امجدیان، در حال حاضر بیش از 30 نفر در ورزش کشتی قشم فعالیت دارند و فعالان این رشته ورزشی سال گذشته موفق شدند عنوان مقام اول مسابقات جام شهدای خلیج فارس استان هرمزگان را به خود اختصاص دهند.

 

وی همچنین از حضور دو تن از کشتی گیران قشم به نام های جواد نظری در وزن 84 کیلو گرم و ایوب مظفری در وزن 66 کیلوگرم در اردوی تیم ملی به عنوان وزنه های این ورزش در جزیره زیبای قشم یاد کرد که با حمایت های مسئولان می توان بر شمار راه یافتگان کشتی گیران قشم به عرصه تیم ملی اضافه کرد.

 

رئیس هیئت کشتی شهرستان قشم در پایان با تقدیر از مهرداد یوسفی مدیرعامل شرکت سوپرپایپ اینترنشنال قشم به دلیل قبول مسئولیت اسپانسری ورزش کشتی قشم، برای وی و مجموعه این تولیدی در فرآیند تولید و عرضه محصولات در کشور و خارج از کشور آرزوی توفیق کرد.

 پایان پیام/.               

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;