سقوط کابین آسانسور در تهران

ساعت ۱۷:۱۴ روز گذشته در تماس کارگران یک ساختمان درحال ساخت با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی حادثه سقوط کابین آسنسور بر روی سرویس‌کار، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان را اعزام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علی عباس‌زاده؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: در یک ساختمان در حال ساخت سه طبقه با سه طبقه منفی، کارگر جوان ۲۶ ساله (نصاب و سرویس‌کار آسانسور) به دلیل سقوط ناگهانی کابین آسانسور بر روی سر وی و ماندن در زیر کابین، دچار آسیب‌دیدگی بسیار شدید شد.
وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص در حضور عوامل اورژانس و انتظامی، با رعایت کامل اصول ایمنی، این کارگر سرویس‌کار را از داخل چاهک آسانسور خارج کرده و پس از انجام اقدامات اولیه احیای قلبی ریوی مصدوم، وی را برای انتقال به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.
به گفته عباس‌زاده، علت سقوط ناگهانی کابین آسانسور و چگونگی مصدومیت این کارگر جوان در این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه پنج عملیات این سازمان در دست بررسی است.
بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مالک ساختمان و کارگران گوشزد کردند.
منبع تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;