سقوط مرگبار آسانسور در خیابان تهران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 73 و گروه امداد و نجات 13 را به خیابان مطهری، خیابان ترکمنستان، بالاتر از خیابان ملک اعزام کرد.

 

 

 

 

حسن علیمردانی معاون منطقه شش عملیات در خصوص این حادثه گفت: در یک ساختمان 16 طبقه در حال ساخت 3 نفر از کارگران سوار بر آسانسور بودند که ناگهان آسانسور از طبقه همکف به طبقه منفی چهار سقوط کرد.

 

 

 

 

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت جریان برق را قطع کردند و پس از ایمن سازی محل حادثه با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات، کارگران که دچار مصدومیت شده بودند را بر روی برانکارد فیکس کرده و به طبقه همکف منتقل کردند.

 

 

 

 

این افسر آماده تصریح کرد: آتش نشانان کارگران(3 نفر مرد 24، 30 و 55 ساله) را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از معاینات اولیه متأسفانه مشخص شد کارگر 24 ساله براثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است و دو کارگر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

 

 

 

علیمردانی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;