سقوط دو کارگر افغان به درون چاه 35 متری

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به اصول و هشدارهای ایمنی ، سقوط دو کارگر چاه کن را به اعماق چاهی در حیاط یک ساختمان مسکونی قدیمی در خیابان کارگر رقم زد .

 

این حادثه ساعت 15:30 روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروی نجات ایستگاه یک را به سوی خیابان کارگر( مسیر جنوب به شمال) نرسیده به میدان حر اعزام کرد.

 

اکبر کشرلو افسرآماده منطقه 5 عملیات درباره چگونگی وقوع این حادثه گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی سازخالی از سکنه دیده می شد که در قسمت حیاط ، چاهی به عمق 35 متر حفر شده ودو کارگر افغان به داخل آن سقوط کرده بودند و در پی پاره شدن سطل مخصوص خاک برداری و ریزش بر روی این دو کارگر، آنان به شدت مصدوم و درون چاه محبوس بودند.

 

کشرلو که به همراه نجاتگران در محل حادثه حضور یافته بودخاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، خود را به کارگر 26 ساله و 23 ساله تبعه افغان درعمق چاه رساندند و پس از یک عملیات سخت و نفسگیر در دو نوبت هر دو کارگر را از داخل چاه به بیرون منتقل کردند و هر دو را در کوتاه ترین زمان ممکن از داخل چاه خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

 

وی تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی عوامل انتظامی منطقه و همچنین کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;