سقوط دوباره هواپیما(عکس)

سقوط هواپیما

 

اگرچه به دنیای تاسیسات این خبر ربطی ندارد ولی از طرف گروه تاسیسات نیوز خدمت بازماندگان این حادثه دلخراش تسلیت عرض می نماییم.


به گزارش تاسیسات نیوز و به نقل از خبرآنلاین  آمار تلفات و مصدومان سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ در غرب تهران، فعلا متناقض است.

 

رئیس مدیریت بحران شهر تهران به فارس گفت: در حادثه سقوط هواپیمای سپاهان‌ایر که بیش از 42 سرنشین داشته 42 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

 

احمد صادقی گفت: این هواپیما مسافربری بوده و طبق اطلاعات به دست آمده بر روی منازل مسکونی و خودروها سقوط نکرده و در نتیجه ترافیکی ایجاد نشده است.

 

وی ادامه داد: مجروحان را پس از وقوع حادثه منتقل کردند، علت در حال بررسی است و نیروهای اورژانس و هلال‌احمر در محل حادثه حاضر شده‌اند.

 

صادقی گفت: توصیه می‌شود که مردم به محل حادثه مراجعه نکنند تا ازدحام ایجاد نشده و رسیدگی به مجروحان راحت‌تر انجام شود.

 

این درحالی است که رئیس اورژانس تهران می گوید حادثه ۷ مصدوم داشت.

 

امین صابری نیا گفت:‌ سانحه سقوط هواپیما ساعت 9 و 23 دقیقه به اورژانس اطلاع داده شد 4 دقیقه بعد 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر بودند اما متأسفانه اکثر مسافران هواپیما فوت کرده بودند.

 

وی گفت: آمار کشته ها بیش از 30 نفر است اما 3 مصدوم این حادثه با آمبولانس هوایی و 4 مصدوم با آمبولانس زمینی به بیمارستان و درمانگاههای اطراف منتقل شدند.

عکس ها از خبرگزاری های ایسنا گرفته شده است.


سقوط هواپیما



سقوط هواپیما



سقوط هواپیما

 

 

سقوط هواپیما 

 

 سقوط هواپیما

 

 

سقوط هواپیما

 

 

سقوط هواپیما

پایان خبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;