سقوط به محل گودبرداری

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125، کارگر ساختمانی بر اثر سقوط به عمق 15 متری ساختمان در حال ساخت به سختی مجروح و رهسپار بیمارستان شد.

 

 

در پی وقوع این حادثه، شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفتند که بیدرنگ ستاد فرماندهی این سازمان زنگ ایستگاه 71 را به صدا درآورد. از این رو بلافاصله نجاتگران این ایستگاه با تجهیزات کامل به سوی محل حادثه واقع در غرب به شرق بزرگراه رسالت، نبش بوستان اقاقیا حرکت کردند.

 

 

عابدین شجاعی پور رئیس ایستگاه 71 آتش نشانی که در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: محل حادثه قطعه زمینی بود که برای احداث ساختمان جدید به عمق تقریبی 15 متر گود برداری و همچنین اسکلت بندی شده بود.

 

 

وی ادامه داد: تعدادی از کارگران بر روی اسکلت فلزی ساختمان سرگرم کار بودند که به یکباره کارگر 22 ساله ایی بنام محمدرضا-ع از طبقه منفی 3 به انتهای گودبرداری سقوط کرد.

 

 

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن ضمن ایمن سازی محل حادثه، با استفاده ازتجهیزات ویژه خود را به مصدوم رسانده و سپس این کارگر را بر روی برانکارد ثابت بسته و با استفاده از جرثقیل موجود در کارگاه ساختمانی با رعایت اصول ایمنی، وی را به سطح خیابان منتقل کردند.

 

 

شجاعی پور با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، تصریح کرد: مرد مصدوم که از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود بلافاصله با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;