سامان پایا ایده

 

شرکت سامان پایا ایده به عنوان تامین کننده تجهیزات شرکت Spirax Sarco انگلستان (معتبرترین سازنده تجهیزات سیستم های بخار، کندانس، هوای فشرده و گازهای صنعتی) و نماینده انحصاری این شرکت در ایران می باشد.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، این شرکت با اتکاء به سوابق کاری خود در راستای تأمین لوازم و تجهیزات مورد نیاز در بسیاری از پروژه ها، همواره سعی در انتقال تکنولوژی روز دنیا به کشورمان و ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات صنعتی و فرآیندی را داشته است.

 

ارائه خدمات فنی و مهندسی ،مشاوره طراحی، مدیریت انرژی در سیستم های بخار، کندانس و هوای فشرده و برگزاری دوره های ویژه و کامل آموزشی بصورت تئوری و کارگاهی بخش دیگری از فعالیت های شرکت را تشکیل می دهد.

 

این شرکت با در اختیار داشتن فضای مناسب و کافی جهت انبار تجهیزات موجود، توانایی تامین و تحویل فوری کالا جهت به کارگیری در پروژه های مختلف را دارد، همچنین با همکاری فروشگاه و نمایشگاه مرکزی در بازار تهران توانسته است ضمن انتقال اطلاعات فنی و تحویل کالای موجود به مشتریان، ارتباط خود را با کلیه مصرف کنندگان حفظ  نماید.

 

یکی دیگر از خدمات شرکت سامان پایا ایده، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. تمامی قطعات و تجهیزات ساخت شرکت Spirax Sarco شامل 3 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش بوده که این خود توانسته است حد بالایی از قابلیت اعتماد را برای مشتریان محصولات شرکت Spirax Sarco در ایران فراهم آورد.

 

استفاده از یک تیم مهندسی و متخصص جهت بازدید، مشاوره و طراحی سیستم های بخار، کندانس و هوای فشرده از امتیازات ویژه ای است که این شرکت به طور رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;