سازندگان HVACR به سال 2016 خوش بینند

به گزارش تاسیست نیوز، پیش بینی می شودبیش از 60000 بازدیدکننده و 2000 شرکت برگزارکننده در کلیه زمینه های صنعت HVACR از جمله سیستم های هیدرونیکی و تابشی از نمایشگاه سالانه AHR Expo که در 25-27 ژانویه 2016 در اورلاندو برگزار می شود، استقبال کنند. پاسخ های دریافتی از یک بررسی جدید که به 1300 شرکت حاضر در AHR Expo ارسال شد خوش بینی برای سال آینده در صنعت HVACR را نشان می دهد.

 

 

 

طبق این بررسی 86% شرکت کنندگان از چشم انداز کاری خود در سال 2016 مطمئن بودند که از این میان 14% عالی و 62% خوب را انتخاب کردند. تنها 14% شرایط را ضعیف توصیف کردند یا ایده ای ندشتند. این اعداد مخصوصا درصد پاسخ های خوب با بررسی 2015 نسبتا سازگار بود که رشد قابل توجه در خوش بینی از سال های قبل را نشان می دهد.

 

 

وقتی از افراد در مورد انتظاراتشان از رشد فروش در سال جدید سووال شد؛ 81% افزایش فروش را پیش بینی کردند. از این میان، 21% رشد 10 درصدی و 33% رشد 5 تا 10 درصدی را پیش بینی کردند.

 

 

همراه با چشم انداز مثبت برای رشد صنعت در سال 2016، 67% از سازندگان HVACR که به بررسی پاسخ دادند گفتند آنها برای معرفی محصول جدید در AHR Expo در ژانویه برنامه ریزی می کنند. از میان محصولات جدید، هدف از بهبود راندمان انرژی 53% است.

 

 

 

وقتی از سازندگان در مورد دیدگاه هایشان در مورد اجزای مختلف بازار در سال جدید سووال شد، مراکز داده ها و مخابرات، بیمارستان ها و مراکز درمانی همه با بازار مسکونی برای چشم انداز کلی بهتر در ارتباط است. 65% پاسخ دهنده ها پاسخ عالی یا خوب دادند. مراکز داده ها و مخابراتی و منازل مسکونی توسط 10% افراد عالی و توسط 55% خوب رده بندی شد، در حالی که بیمارستان ها و مراکز درمانی به ترتیب 16 و 49% بودند.

 

 

 

در زمینه بهترین پتانسیل پیش بینی شده برای کار در سال 2016، 42% پاسخ دهنده ها بازسازی و تعمیرات را به عنوان بهترین حوزه صنعت معرفی کردند. 30% ساخت وساز جدید 28% نگهداری و تعویض را عنوان کردند.

 

 

 

در سووال بعدی در مورد اهمیت ویژگی های مختلف محصول برای مشتریان، 87% مطمئن بودن را بسیار مهم عنوان کردند. 11% دیگر گفتند که اطمینان تا اندازه ای مهم است.

راندمان انرژی، کیفیت هوای داخل، نگهداری و هزینه اولیه در محدوده 93 تا 98% قرار گرفت.

 

 

 

اسایش برای 90% مشتریان و دوام برای 82% مهم بود. در زمینه استفاده از مواد بازیافتی در محصول یا بسته بندی آن، پاسخ ها از 50% مهم تا 50% بی اهمیت متغیر بود.

 

 

در بررسی نیازهای مشتریان همراه با نیاز صنعت، پاسخ ها درک عمیق تری از روندهای صنعت ارایه می کند.

وقتی برگزارکنندگان موافقند که اطمینان برای مشتریان بسیار مهم است، روند مهندسی و ساخت برای اطمینان بیشتر در میان محصولات HVACR را نشان می دهد.

 

 

در نهایت پاسخ سازندگان برای مهم ترین روند در صنعت HVACR کنونی عبارت بودند از: سوخت های تجدیدشونده، گسترش اینترنت مسایل، اتوماسیون ساختمان، هزینه و آموزش محصول، آموزش و استخدام پرسنل HVACR. معمول ترین پاسخ راندمان انرژی بود که نشان می دهد سال 2016 تغییر چشمگیری در تمرکز به سمت ایجاد محصولات و فناوری باراندمان بالاتر به خود خواهد دید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;