ساخت جرثقیل های زمینی روگر

 

 

 

 

 

شرکت دیوید راند اعلام نمود که این شرکت در حال ساخت جرثقیل های زمینی تاشو از جنس فولاد ضدزنگ است. این جرثقیل های قابل حمل در صورت عدم استفاده به صورت کوچک و فشرده در آمده تا جای کمتری در انبار اشغال نماید.

جرثقیل های زمینی وسیله ای با قابلیت ارگونومی بالایی را به منظور مقابله با چالش جابجایی بسیاری اجسام در اختیار می گذارند. این جرثقیل ها جایگزین‏های کوچکتر، ارزان تر و ایمن تری برای ماشین‏های بالابر موتوری می باشند. این جرثقیل ها به اندازه کافی باریک هستند تا به راحتی از درگاه‏های استاندارد، راهروها و آسانسورها عبور نمایند و در محیط هایی که دیگر تجهیزات دارای محدودیت های حرکتی و جابجایی هستند به خوبی مانور می دهند. جرثقیل تاشو زمینی 100 درصد از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و هیچ رنگی بر سطح آن پاشیده نمی شود تا به راحتی در محیط های پاک فعالیت نماید. علاوه بر محیط های تولید دارویی، این جرثقیل ها در کارخانجات الکترونیکی، فرآوری مواد غذایی و دیگر محل های پاک مورد استفاده قرار می گیرد.

جرثقیل قابل حمل روگر ظرفیت جابجایی برابر با 450 کیلوگرم را دارا می باشد و بدنه آن از لوله های مقاوم یک و یک چهارم و یک دوم اینچی پیش جوش داده شده تشکیل شده است. کار با این جرثقیل ها بسیار آسان می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;