ساخت باتری های یخی برای ساعات اوج مصرف

به گزارش تاسیسات نیوز، Ice Energy یک تامین کننده نسخه های ذخیره انرژی حرارتی توزیع شده و Horizon Solar Power یکی از بزرگ ترین نصب کننده های سیستم های فوتوولتاییک خورشیدی برای تاسیسات مسکونی و تجاری، نصب سیستم ذخیره ای باتری یخی و پیل های خورشیدی را در کالیفرنیا به اتمام رسانده اند.

 

 

 

 

سیستم شامل 73.6 کیلووات پنل خورشیدی و 5 ذخیره Ice Bear انرژی یخ است که جایگزین سیستم HVAC موجود می شود.

 

 

Ice Bear با تولید یخ در ساعات غیرپیک شارژ و در صورت استفاده از یخ ذخیره شده برای خنک کردن ساختمان ها در ساعات پیک تخلیه می شود. گفته می شود باتری یخ هوشمند مصرف برق مورد نیاز برای سرمایش در ساعات اوج مصرف را تا 95% برای حداکثر 6 ساعت در روز کاهش می دهد.

 

 

 

 

در طول روز، PV خورشیدی نیازهای انرژی مرکز فرهنگی را تامین می کند. بزرگ ترین بار انرژی مرکز از دستگاه های تهویه مطبوع در بعدازظهر و اوایل عصر برای مراسم جمعی می آید. یک سیستم ذخیره یخ به اضافه انرزی خورشیدی با طراحی خوب می تواند آسایش سرمایش کارامد فراهم کند، استفاده از تولید برق خورشیدی را بهینه سازد و به کاهش بار در مقیاس شبکه کمک کند.

 

 

 

تبرید تجاری

 

Ice Energy اخیراً توسعه باتری یخی خود را با راه حل هایی که برای سوپرمارکت ها و تبرید تجاری عمومی طراحی می شود اعلام کرده است.

 

 

 

طیف Polar Bear که تا پایان امسال راه اندازی می شود شامل مدل هایی است که از یک سری ظرفیت های ذخیره تبرید و نیازهای کاربردی پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;