زنگ بی آبی در نیشابور

به گزارش تاسیسات نیوز، مدير عامل شرکت آب وفاضلاب نيشابور در نشست خبري اظهارکرد:30 درصد از توزيع شبکه آب شهرستان فرسوده است که اين امر سبب هدر رفت 30 درصد آب توليدي شده است وامسال نيز با کمبود آب در سفره هاي زيرزميني روبرو هستيم .





محمدسلطاني افزود:در راستاي ارائه خدمات مطلوب و همچنين مديريت مصرف و کاهش ميزان هدر رفت آب در نيشابور 188 فقره انشعاب غير مجاز در سال گذشته توسط اين شرکت شناسايي شد.





وي خاطرنشان کرد : از اين تعداد 153 فقره به انشعاب مجاز تبديل شد و مابقي قطع و جمع آوري و تا نسبت به تبديل آن ها به انشعاب مجاز اقدام شودد .





وي يادآور شد : در دو ماهه سال 95 نيز 50 فقره انشعاب غير مجاز را شناسايي که از اين تعداد 20 فقره به انشعاب مجاز تبديل شد وفروش و نصب بيش از 5 هزار و 400 فقره انشعاب آب و فاضلاب در اين شهر انجام شده است .





مدير عامل شرکت آب و فاضلاب نيشابورعنوان کرد: اين تعداد انشعاب با بهره گيري از 23 دفتر پيشخوان و همچنين 2 پيمانکار در بخش آب و 2 پيمانکار در بخش فاضلاب و پيمانکار فاينانس داخلي در سال گذشته نصب شد.





سلطاني با اشاره به فروش 273 فقره انشعاب آب و 265 فقره انشعاب فاضلاب در دو ماهه سال جاري افزود : تعداد انشعابات نصب شده در بخش آب در اين مدت 279 فقره و انشعابات نصب شده فاضلاب 293 فقره مي باشد.






وي بيان داشت: در سال 95 تعويض 795 فقره کنتور خراب توسط اين شرکت انجام شده است واين تعداد کنتور خراب در راستاي خدمات رساني مطلوب به شهروندان و همچنين کاهش هدر رفت آب و واقعي سازي قبوض مصرفي آب مشترکين در سال گذشته تعويض شد وآبفاي نيشابور در دو ماهه ابتداي سال 95 نيز تعداد 125 فقره کنتور خراب را تعويض کرده است .





مدير عامل شرکت آب و فاضلاب نيشابور تصريح کرد: ديوار کشي ضلع غربي تصفيه خانه فاضلاب اين شهر انجام شده اين پروژه در راستاي حفظ و حراست از تصفيه خانه و کنترل کامل تأسيسات با هزينه اي بالغ بر 4 ميليارد ريال اجرا مي شود طول اين ديوار هزار و 400 متر مربع مي باشد .

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;