ریزش آوار ساختمانی جان گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس کارگران ساختمانی با سامانه 125 مبنی بر ریزش آوار ساختمانی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 117 و 48 را به همراه تیم نجات 11 روانه خیابان نبرد شمالی، بالاتر از خیابان ائمه اطهار، خیابان شهید خالقی کرد.

 

 

 

 

سید جلال قاضوی افسر آماده منطقه 8 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، در قسمت انتهایی یک ملک شمالی که به تازگی گودبرداری شده بود طبق اظهار شاهدین و کارگران حاضر در محل، بر اثر ریزش خاک دو نفر از کارگران تبعه افغان زیر خروارها خاک مدفون شده بودند.

 

 

 

 

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با توجه به باریک بودن معبر و عدم دسترسی خودروهای آتش نشانی به محل حادثه، به صورت پیاده و به همراه داشتن تجهیزات لازم خود را به ساختمان گودبرداری شده رساندند.

 

 

 

 

قاضوی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ و بدون اتلاف وقت مشغول آوار برداری شدند که پس از تلاش فراوان و عملیات آوار برداری موفق به یافتن دو کارگر مدفون شده زیر آوار شدند.

 

 

 

 

وی گفت: آتش نشانان هر دو کارگر بی حال و بی رمق را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از آنان که کارگری حدود 20 ساله بود توسط آنان تائید شد.

 

 

 

 

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از اطمینان کامل از عدم وجود شخص دیگری زیر آوار، ضمن ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی و شهرداری به مأموریت خود پایان دادند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;