رفع مشکلات آبی در استان ها

به گزارش تاسیسات نیوز، با تلاش عوامل اجرایی شرکت آب منطقه‌ای قزوین و به‌منظور انجام فعالیت‌های طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیر زمینی از ابتدای سال جاری تاکنون با اخذ احکام قضایی و همکاری مسوولان و نیروی انتظامی استان تعداد 47 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود یا پلمب شده و از اضافه برداشت 4 حلقه چاه مجاز جلوگیری و اجرای آیین‌نامه مصرف بهینه کشاورزی نیز برای تعداد 24 حلقه چاه مجاز انجام شده است.





همچنین از ابتدای امسال تعداد 19 دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز توقیف و به پارکینگ شرکت سهامی آب منطقه‌ای قزوین انتقال یافته است. حجم صرفه‌جویی (کاهش برداشت) در سال 96 از مجموع فعالیت‌ها و اقدامات طرح احیا و تعادل بخشی 2/ 4 میلیون مترمکعب بوده که در صورت تخصیص اعتبارات لازم شاهد رشد فعالیت‌ها و اقدامات موثر بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

 

 

 

رفع مشکل کمبود آب 27 هزار نفر در روستاهای میناب



مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان میناب از رفع مشکل کمبود آب 27 هزار نفر در روستاهای میناب خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، حمید کمالی افزود: با تجهیز سه حلقه چاه که در اردیبهشت سال جاری انجام شد، مشکل کمبود آب 27 هزار نفر در روستاهای این شهرستان برطرف شد. وی ادامه داد: هزینه تجهیز این سه چاه ۷۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل سه چاه زرتوجی، چاه گورزانگ و چاه شماره 7 طرح کناره می‌شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;