رتبه اول در حوزه فرایندها یا تاسیسات صنعتی جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، جوایز تکنولوژی ASHRAE، دستاوردهای چشمگیر اعضایی که با موفقیت از طراحی نوین ساختمان در حوزه های آسایش ساکنین، کیفیت هوای داخل و حفظ انرژی استفاده کرده اند را معرفی می کند. طرح های آنها استانداردهای ASHRAE را برای مدیریت موثر انرژی و IAQ پیاده سازی می کنند. عملکرد این موسسات طی داده های واقعی قابل تایید درطول یک سال تایید می شود.

 

 

 

 

جوایز امسال به ساختمان هایی اختصاص یافت که برای انواع ساکنین و کاربری ها از جمله خریداران داروخانه ها، مسافران هواپیما و دانش آموزان دبیرستان ها طراحی شده اند.

 

 

 

 

 

سیستم هوای تهویه شده فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما (Sea-Tac) کلیه نیازهای HVAC&R کامل در زمان سوار و پیاده شده مسافران به هواپیماها در هر 73 گیت را تامین می کند. سیستم شامل واحد هوای پیش تهویه شده (PCAP)، هواسازها و لوله کشی ها است. نتیجه، هزینه کمتر برای خطوط هواپیمایی (از طریق کاهش 5 میلیون گالن (19 میلیون لیتر) سوخت سالانه)، کیفیت هوای بهتر، نویز کمتر و راندمان انرژی بالاتر است.

 

 

 

 

برنامه جامع قرن فرودگاه، چشم انداز کاهش انتشارات کربن و آلاینده های هوا، افزایش حفظ انرژی، مسئولیت مالی و اجتماعی و افزایش انتظارات مشتریان را در نظر دارد. پروژه هوای پیش-تهویه، گام مهمی در اجرای برنامه ای با هدف سبزترین و باراندمان ترین فرودگاه در آمریکای شمالی است.

 

 

 

 

 

PCAP گلیکول/آب فوق سرد را از طریق 15 مایل لوله کشی به هر 73 گیت هواپیما در تاسیسات موجود تحویل می دهد تا نیازهای HVAC&R را برآورده سازد. سیستم به هواپیماها اجازه می دهد واحدهای برق کمکی آن-بورد که با سوخت جت تامین می شود (APU) را قطع کرده و باعث صرفه جویی در سوخت جت و کاهش انتشار دی اکسید کربن و سایر گازها می شود.

 

 

 

 

کاهش هایی که از طریق پروژه محقق می شود شامل صرفه جویی سالانه در موارد زیر می شود:

 

 

 

• 5 میلیون گالن در سوخت؛ 15 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه های سوخت خطوط هوایی

 

 

 

• 40000 تن متریک گاز گلخانه ای، معادل حذف 8000 ماشین از جاده

 

 

 

 

• 73 تن اکسید نیتروژن

 

 

 

• آلودگی صوتی از هواپیماهایی که در گیت پارک هستند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;