رایزنی برای رعایت مقررات ملی ساختمان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد، مهندس فرشید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در دیدار با دکتر جمالی نژاد شهردار یزد درباره مهمترین مسائل مربوط به ساخت و ساز در مرکز استان با وی رایزنی کرد.




در این نشست رئیس سازمان ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل روز افزون بین طرفین، گرایش مردم به رعایت مقررات ملی و اخذ پروانه ساختمان بیشتر می شود.

 

 

 

وی با اشاره به ارائه گزارش های مرحله ای نظارت و ضرورت برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی خواستار برگزاری نشست های مشترکی با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه برای تحقق این مهم شد.

 

 

 

در این دیدار شهردار یزد آمادگی مجموعه تحت مسئولیت خود را برای همکاری سازنده با سازمان در جهت تسریع روند اخذ پروانه و ترغیب مالکان به طی مراحل قانونی اعلام داشت. وی ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری و گسترش رفاه شهروندی و اصلاح امور شهری را خاطرنشان کرد.

 

 

 

دکتر جمالی نژاد شهردار جدید یزد پیش از این در سمت شهردار اصفهان فعالیت داشته و در این دیدار، مهندس فرشید ضمن تبریک انتصاب وی به سمت شهردار یزد، آن را فرصت ارزشمندی برای استفاد از تخصص و تجربیات وی توصیف کرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;