دیداری از جنس ایمنی و آتش

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از مهندسی حریق و نجات(ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق)، در این دیدار صمیمانه که به مناسبت روز آتش نشان برگزار گردید در ابتدای جلسه هیات مدیره انجمن ضمن تبریک این روز از زحمات پرسنل فداکار سازمان آتش نشانی قدردانی نمودند و یاد و خاطره شهدای آتش نشان را با ذکر صلوات گرامی داشتند.


در ادامه در خصوص برخی مسایل و موضوعات صنفی و راهکارهای اجرایی آن و همچنین ارایه پیشنهاداتی جهت افزایش سطح همکاری های فیمابین انجمن و سازمان تبادل نظر گردید.

 

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس شریف زاده -مدیر عامل محترم سازمان ضمن تشکر از حضور اعضای انجمن با اعلام رضایت از اقدامات و همراهی انجمن در ساماندهی و رسیدگی به امور صنفی شرکتهای عضو ، پیشنهاد تشکیل کمیته ای با حضور مدیر عامل ، معاونت پیشگیری، معاونت حقوقی و برخی مدیران دیگر و همچنین با حضور نماینده انجمن بصورت مستمر و هر ١۵ روز یکبار بمنظور بررسی مسایل و موضوعات و دستیابی به راهکارهای مشترک و پایدار بمنظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به مخاطبین سازمان و همچنین انجام امور فرهنگی و آموزشی با استفاده از ظرفیت های طرفین در راستای تقویت فرهنگ ایمنی را اعلام داشتند.

 

ایشان ابراز امیدواری نمودند با حفظ روند فعلی فعالیت های انجمن و اعتماد حاصل شده در این خصوص ، شاهد انجام خدمات و اقدامات مطلوب در راستای توسعه فرهنگ ایمنی باشند.

 

در پایان لوح تبریک روز آتش نشان به مدیر عامل و در غیاب معاونت پیشگیری – آقای مهندس قدیری تقدیم نماینده ایشان آقای دکتر عبدولی گردید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;